پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
تعيين تكليف 57 پروژه نيمه تمام ورزشي گلستان

تعیین تکلیف ۵۷ پروژه نیمه تمام ورزشی گلستان

پریشهر- مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: سه هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر دوم رییس جمهور به این استان به حوزه ورزش اختصاص یافت که تخصیص آن به بلاتکلیفی ۵۷ پروژه نیمه‌تمام گلستان پایان می‌دهد.

قاسمعلی برزمینی در نشست خبری گروه فجر گلستان اظهار داشت: همچنین در سفر اول رییس جمهور به گلستان ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه ورزش گلستان اختصاص یافت.

وی افزود: از این میزان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن مربوط به تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفره گرگان بود که  تکمیل آن به ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۶ پروژه ورزشی با اعتبار هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: افتتاح آکادمی والیبال گنبدکاووس، بهره‌برداری از سالن ورزشی روستای شفیع آباد فندرسک، افتتاح مجموعه استادیوم فوتبال شهرستان بندرترکمن و افتتاح چمن مصنوعی روستای خوجه‌لر بندرترکمن از جمله این پروژه‌ها است.

برزمینی از شکل‌گیری ۴۰ تشکل مردم‌نهاد طی ۲ سال گذشته در گلستان خبر داد و افزود: در گذشته ۱۰۵ تشکل مردم‌نهاد در گلستان فعالیت داشت که در حال حاضر تعداد تشکل‌های مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان استان به ۱۴۵ تشکل رسیده است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۵۰ خانه ورزشی روستایی در روستاهای فاقد سالن ورزشی استان گلستان ایجاد شد، گفت: در سفر دوم رییس جمهور به استان ۱۸ خانه ورزش روستایی افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان واگذاری مجموعه‌های سوارکاری به مدیریت شهرستان‌های گنبدکاووس، آق‌قلا و بندرترکمن را یکی از اتفاقات خوب سفر رییس جمهور به گلستان برشمرد و یادآور شد: این مجموعه‌های سوارکاری که حدود ۲۳ سال قبل به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شده بود با حمایت‌های استاندار، مدیریت این مجموعه‌ها به استان واگذار شد.

 

 

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *