پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
بسكتبال شهرداري گرگان

پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل مس کرمان

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - پيروزي تيم بسكتبال شهرداري گرگان مقابل مس كرمان

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته چهاردهم لیگ برتر کشور مقابل مهمان خود صنعت مس کرمان با نتیجه ۹۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید.

شاگردان سیدمصطفی هاشمی سرمربی تیم گرگان‌ که در کوارتر اول با ترکیب اولیه شایار علی‌اکبری،‌ ویل چری، امیرحسین آذری، ارسلان کاظمی و سالار منجی وارد زمین شده بودند، این وقت بازی را با نتیجه تساوی ۲۴ بر ۲۴ به پایان رساندند.

در این کوارتر کورین هنری، رامین میرزایی، سیدمحمد حسینی، مهدی افخمی و مهدی اسماعیلی بازیکنان تیم مس با هدایت محمد سیستانی آغازگر مسابقه بودند.

گرگانی‌ها در کوارتر دوم با نتیجه ۲۱ بر ۱۶ به پیروزی رسیدند تا نیمه اول این مسابقه (مجموع ۲ کوارتر) با حساب ۴۵ بر ۴۰ به آنها رقم بخورد.

در کوارتر سوم ۲ تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند تا در پایان تیم مس تابلوی امتیازات این زمان را ۲۰ بر ۱۹ به سود خود به پایان رساندند، اما مجموع سه کوارتر با نتیجه ۶۴ به ۶۰ به نفع گرگانی‌ها ثبت شد.

کوارتر چهارم و پایانی این مسابقه را گرگانی‌ها با حساب ۳۰ بر ۱۴ به سود خود تمام کردند و مجموع کوارترهای نیمه دوم این مسابقه هم با نتیجه ۴۹ بر ۳۴ به سود شهرداری به پایان رسید.

قضاوت این مسابقه که در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد بر عهده محسن روشن‌ضمیر به عنوان سرداور به همراه فرهاد هاشمی و کیوان محمودی به عنوان داور اول و دوم با نظارت حمید خمجانی بود و مهدی واعظی نیز به عنوان نماینده سازمان لیگ حضور داشت.

در این مسابقه سیدمحمد حسینی از مس با ۲۲ امتیاز و ارسلان کاظمی کاپیتان شهرداری با اثرگذاری ۳۲، امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان شناخته شدند.

همچنین در این بازی ارسلان کاظمی و سالار منجی هر ۲ از تیم شهرداری گرگان به ترتیب با ۱۵ و ۱۳ امتیاز و همچنین ۱۵ و ۱۰ ریباند به عنوان بازیکن «دبل‌دبل» شناخته شدند.

مسابقه رفت ۲ تیم ۱۵ آبان ماه با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به سود شهرداری گرگان در کرمان به پایان رسیده بود.

شهرداری گرگان در پایان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور از ۱۴ بازی، با ۱۳ برد و یک باخت و مجموع ۲۷ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و در مسابقه هفته پانزدهم، روز پنجشنبه هفته جاری در آمل مهمان تیم کاله این شهر خواهند بود.

مسابقه رفت شهرداری و کاله ۲۰ آبان ماه با نتیجه ۹۲ بر ۸۵ به سود آملی‌ها به پایان رسیده بود.

 

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *