پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
پایان هفته یازدهم کورس گنبدکاووس با معرفی اسب‌های برتر + فیلم

پایان هفته یازدهم کورس گنبدکاووس با معرفی اسب‌های برتر

روز دوم و پایانی هفته یازدهم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه – زمستانه گنبدکاووس عصر امروز جمعه (۲۲ دی) باحضور علاقمندان این رشته ورزشی در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار و پرونده آن با معرفی اسب‌های برتر بسته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در روز دوم و پایانی هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی پاییزه – زمستانه گنبدکاووس که یک دور آن با عنوان «جام ایران اسپرینت کاپ یادواره سپهبد شهید قاسم سلیمانی» با جایزه ویژه ۱۰ میلیارد ریالی برگزار شد، ۷۶ راس اسب از سه نژاد «ترکمن، تروبرد و دوخون» در هفت کورس شامل ۶ دور هزار و ۲۰۰ متری و یک دور هزار و ۶۰۰ متری با هم به رقابت پرداختند.

در دور اول این مسابقات، ۱۱ راس اسب بیش از سه ساله نژاد ترکمن هندیکاپ در دسته ۶ به مسافت هزار و ۶۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب «دایان حبیب لی» زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و به مقام اول رسید و اسب‌های «پینار حبیب لی و «تایگر احسان» به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

رقابت در دور دوم ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد دوخون هندیکاپ در دسته ۶ بود که با شرکت ۱۲ راس اسب به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد و در پایان اسب «سودیف» اول شد و اسب‌های «داز جوی» و «ونکوور» به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور سوم که ویژه اسب‌های سه ساله نژاد دوخون در دسته برنده بود و با شرکت ۱۲ راس اسب به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد، اسب «ماکان بوی» با پیشی‌ گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های «مون رایدر» و «خاص» به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *