پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
پيروزي بسکتبال شهرداری گرگان مقابل فولاد هرمزگان

پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل فولاد هرمزگان

۱۴ اسفند ۱۴۰۲


تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته بیستم مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل فولاد هرمزگان به برتری رسید.

در این مسابقه ک در حضور هزار و ۵۰۰ تماشاگر در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد،‌ شاگردان سیدمصطفی هاشمی سرمربی شهرداری گرگان با نتیجه ۹۶ بر ۸۹ در مقابل شاگردان رضا هنگام‌پور سرمربی فولاد هرمزگان به پیروزی دست یافتند.

مسابقه رفت ۲ تیم، ۲۷ آذر ماه با حساب ۹۶ بر ۵۴ در بندرعباس به سود شهرداری گرگان به پایان رسیده بود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که اکنون با ۱۸ برد، ۲ باخت و مجموع ۳۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، در هفته بیست و یکم روز پنجشنبه هفته جاری در آمل مهمان آورتا ساری خواهد بود.

هرمزگانی هم با ۲۴ امتیاز و کسب چهار برد و ۱۷ باخت در رده دهم قرار دارند پنجشنبه هفته جاری در بندرعباس میزبان‌ مس کرمان خواهند بود.

در این مسابقه که آغازگران آن برای شهرداری گرگان مبین شیخی، امیرعلی قلی‌زاده، امیرحسین آذری، محمد یوسف‌وند و سالار منجی بودند، کوارتر اول را شهرداری با نتیجه ۲۱ بر ۲۴ واگذار کرد.

بزای فولاد هرمزگان هم ژوزف مک‌کرومیک (جی وان)، بابک نظافت، محمدامین درویش‌نژاد، صام جعفری و مارکو پروویچ آغازگر بازی بودند.

در کوارتر دوم شاگردان هاشمی ۲۲ بر ۲۰ پیروز شدند، اما در مجموع نیمه اول این مسابقه با نتیجه ۴۴ بر ۴۳ به سود فولادی‌ها به پایان رسید.

کوارتر سوم را هم ۲ تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند، اما شهرداری توانست با حساب ۲۳ بر ۲۱ پیروز شود تا برنده مجموع سه کوارتر با نتیجه ۶۶ بر ۶۶ تیم میزبان لقب بگیرد.

کوارتر چهارم و پایانی این مسابقه با تنش‌های زیاد بازیکنان ۲ تیم همراه بود، اما باز هم شهرداری‌چی‌های گرگان با حساب ۳۰ بر ۲۴ پیروز شدند و نتیجه نهایی ۹۶ بر ۸۹ به سود گرگانی‌ها به پایان رسید.

در ۳۰ ثانیه پایانی این مسابقه ارسلان کاظمی کاپیتان تیم گرگان‌ و در ۱۶ ثانیه پایانی امیر قاری‌نژاد به علت پنج خطای فردی از بازی اخراج شدند.

شهرداری گرگان در این مسابقه ویلیام چری را به علت مسافرت و مرخصی بودن، نورول پل را به علت مصدومیت ناشی از حضور در تیم ملی لبنان و نوید رضایی‌فر را هم به علت مصدومیت به همراه نداشت.

هاشمی قصد داشت در این بازی از یاران جوان، آینده‌دار و بومی گرگان استفاده کند، اما شرایط مسابقه اجازه استفاده از این بازیکنان را به او نداد.

محمدسینا واحدی از شهرداری گرگان با کسب‌ ۴۴ امتیاز و اثرگذاری ۴۰، امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان تیم خود و مسابقه امشب بود.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *