پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
همایش تجلیل از بانوان کار آفرین گلستان

نخستین همایش تجلیل از بانوان کار آفرین گلستان برگزار شد

۱۵اسفند ۱۴۰۲


پریشهر- نخستین همایش تجلیل از بانوان کارآفرین استان گلستان توسط کانون زنان بازرگان گلستان و با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی گرگان بعد از ظهر دوشنبه ۱۴ اسفند ماه برگزار شد.

حمایت از تجاری سازی دستاوردهای بانوان، برقراری تعادل و توازن کار و زندگی، الگو سازی و تأثیر گذرای اجتماعی از محورهای برگزاری این همایش بشمار می‌رود.

شهزاد برومند بانوی پژوهشگر برتر کشور و عضو هیئت مدیره دانشگاه علامه طباطبایی در این همایش اظهار کرد؛ بانوان برای اینکه در کارآفرینی انگیزه داشته باشند باید زنان بزرگ کشور خود را بشناسند تا با اراده در مسیر خود گامی موثر بردارند.
این بانوی پژوهشگر افزود: تعادل بین کار و زندگی یکی از مهم ترین اصول فعالیت محسوب می شود.

وی گفت: از مزایای تعادل کار و زندگی کاهش استرس، سلامت جسمانی، تمرکز و تقویت روابط و رضایتمندی بیشتر است که با برنامه ریزی دقیق، اولویت بندی، درخواست کمک، استراحت و تفریح، استفاده از فناوری ها این تعادل برقرار میشود.

رئیس سازمان صمت گلستان با بیان اینکه بخش اعظمی از موفقیت های صنعتی در گلستان مرهون تلاش های بانوان کار آفرین است، گفت: به خود می بالیم که در حوزه اقتصادی استان بانوان توانمندی حضور دارند.

 درویشعلی حسن زاده  اظهار کرد: زنان دو نقش اساسی در حوزه کسب و کار و کانون خانواده ایفا می کنند.

وی افزود: در استان گلستان هزار و ۱۵۰ واحد صنعتی با اشتغال ۲۹ هزار نفر در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از موفقیت های صنعتی استان مرهون تلاش های بانوان کار آفرین است، گفت: در حوزه تجارت داخلی و بین الملل زنان توانمندی در استان فعالیت می کنند.

رئیس سازمان صمت گلستان با اشاره به اینکه در انتخاب روسای اصناف و اتحادیه های استان از ظرفیت بانوان استفاده شده است، بیان کرد: در حوزه بسیار مهم بافت فرش دستباف بیش از ۳۸ هزار بانوی بافنده فعالیت می کنند و بسیاری هم گمنام هستند که اکنون شاهد رویش های نسل جوان در این صنعت هستیم.

حسن زاده گفت: به خود می بالیم که در حوزه اقتصادی استان بانوان فعال و توانمندی حضور دارند و به نوبه خود از زحمات آنان تشکر می کنم.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *