پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
parishahr.ir iri - نذر امامزاده یا نذر امانزاده؟!

نذر امامزاده یا نذر امانزاده؟!

۵ اسفند۱۴۰۲


احمد  اییجی  در روزهای اخیر نبی هزارجریبی نماینده سابق گرگان و آق‌قلا و نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس به نفع عبدالغفور امانزاده نامزد شاخص ترکمنها انصراف داد.

نبی هزارجریبی را همگان به سادگی و بی آلایشی می‌شناسند و می‌دانند که فعل و انفعالات سیاسی وی معمولا عاری از مکر و سیاست بازی است.

درباره چرایی اقدام نبی در حمایت از نامزد شاخص ترکمنها در حوزه مرکز استان حرفهای زیادی گفته شد ، برخی گفتند نبی رایی نداشت و برای فرار از شکست بزرگ عرصه رقابت‌ها را ترک کرد ، برخی دیگر معتقدند که نبی روغن ریخته را نذر امامزاده کرد و با قرار گرفتن در پشت عبدالغفور امانزاده سعی کرد لقب فردین صحرا را بخود اختصاص دهد.

صرف نظر از انگیزه نبی هزار جریبی باید گفت این اقدام چه موجب افزایش آرای امانزاده شود و چه نشود حرکتی از سر اخلاص و درستکاری و وفای به عهد است.

نبی همانطور که گفته به پاس هزارای رای ترکمن‌های حوزه مرکز استان در دوره گذشته به نفع نامزد شاخص ترکمنها انصراف داده است. قطعا این کار وی در مباحث کلانتر موجب تقویت وحدت بین شیعه و سنی خواهد شد که از شاخص‌های مثبت استان ما همین وحدت است.

جان کلام نگارنده اینست که نبی چه روغن ریخته را نذر #امامزاده کرده باشد چه نذر #امانزاده، برنده این داستان است و ترکمنها این خاطره شیرین از برادران شیعه را فراموش نخواهند. کرد.

اگر نبی رای هم نداشته باشد – به نظر نگارنده قطعا اینگونه نیست- باز هم اقدامی ارزشمند بوده که موجب تقویت آرای مهندس امانزاده در هر دو شهرستان گرگان و آق‌قلا خواهد شد که باید از سوی جناب امانزاده قدر دانسته شود.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *