پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
گلستان الگوی رشد تولید

گلستان باید پیشگام کاهش تورم و رشد تولید در کشور باشد

ماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: استان گلستان با توجه به ظرفیت‌های متعدد و نیروی انسانی توانمند باید پیشگام کاهش تورم و رشد تولید کشوری شود.

غلامرضا منتظری در نشست شورای اداری گلستان، افزود: متولی اجرایی شدن پویش این اقدام در استان باید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان باشد.

وی خاطرنشان کرد: با این اقدام هم سرمایه اجتماعی افزایش یافته و هم رضایت خدا جلب خواهد شد که دستگاه‌ها باید سهم‌ خود را در تحقق شعار سال تعریف کرده و برای اجرای آن تلاش کنند.

منتظری تاکید کرد: شعار امسال توجه جدی برای استفاده از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری را دوچندان خواهد کرد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گلستان باید از فرصت به وجود آمده نهایت بهره برداری را انجام داد که فراهم ساختن زیرساخت ها برای سرمایه‌گذاری از مهمترین آنهااست.

وی افزود: همه موظف هستیم برای شتاب بخشیدن به توسعه استان زیرساخت های موردنیاز را فراهم کنیم.

منتظری رفع موانع تولید از جمله کاهش زمان صدور مجوز و حمایت واقعی از سرمایه گذاران را ضروری دانست و پیشنهاد کرد نشست هماهنگی بین مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان با اتاق بازرگانی و دستگاه‌های نظارتی استان داشته تا نقشه راه تحقق شعار سال رونمایی و اجرایی شود.

نماینده مردم کردکوی، بندر ترکمن، بندرگز و گمیشان هم‌ بر حل مشکل آب شرب ساکنان استان تاکید کرد و گفت: باید در این حوزه ورود جدی داشته و پیگیری ها هم اثر بخش باید.

عبدالجلیل ایری افزود: اگر اقدام‌ موثر در حوزه تامین آب شرب به ویژه گرگان و منطقه غرب استان صورت نگیرد، امسال با قطعی آب مواجه خواهیم شد.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *