پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
پتروشیمی گلستان

انجام تشریفات قانونی آغاز طرح پتروشیمی گلستان

رییس کل دادگستری گلستان با اعلام خبر تعیین تکلیف پتروشیمی این استان گفت: با تدابیر و دستورهای ویژه رییس قوه قضاییه پس از سفر به گلستان، همه تشریفات قانونی طی شده و فقط برگزاری مجمع دوم که منتهی به افزایش سرمایه و ورود هلدینگ جدید می‌شود، باقی مانده است.

به گزارش پایگاه خبری پریشهر  از روابط عمومی دادگستری گلستان حیدر آسیابی در جلسه ویدئو کنفرانسی با رییس قوه قضاییه اظهارداشت: با این افزایش سرمایه از سوی هلیدنگ خلیج‌فارس به عنوان سرمایه‌گذار جدید، از اواخر فروردین این پروژه از سر گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: با از سرگیری این پروژه اشتغال چند هزار نفری و همچنین تزریق بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال به استان از رهاوردهای آن خواهد بود.

وی در ادامه این جلسه به متلاشی شدن باند فساد و ارتشا در شهرداری و شورای شهر گرگان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: این پرونده به بازداشت شهردار و دو نفر از اعضای شورای شهر این شهر منتهی شد و پرونده همچنان در مرحله دادرسی و تکمیل تحقیقات در دادسرای گرگان است.

وی شناسایی و انهدام باند ارتشا در جهاد کشاورزی استان در حوزه نهاده‌های دامی را از دیگر اقدامات شاخص دستگاه قضایی با کمک دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان در راستای مبارزه با فساد در سال گذشته برشمرد و گفت: تاکنون چند تن از مدیران و کارکنان این اداره بازداشت شده و کیفرخواست متهمان صادر شده است.

رییس کل دادگستری گلستان همچنین گزارشی از روند رسیدگی به پرونده پولشویی در موسسه نور نیز ارائه کرد و گفت: ۲ جلسه این دادگاه اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد که به قرائت کیفرخواست و شنیدن شکایت شاکیان گذشت و ۲ جلسه دیگر هم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *