پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
كشته و مجروح در تصادف گلستان

۲ تصادف در گلستان با یک کشته و هفت مجروح

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ گفت: در ۲ فقره تصادف رخ داده در این استان، یک نفر فوت و هفت نفر مجروح شدند.

قاسم غریب‌آبادی اظهار کرد: در یک مورد تصادف که در مسیر گرگان – شاهرود از جاده ارتباطی توسکستان در ۲ راهی روستای شاهکوه سفلی بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ (تاکسی خطی) و یک دستگاه پراید رخ داد، هفت نفر سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

وی بیان کرد: گزارش این تصادف توسط همکاران اورژانس ۱۱۵ جهت امدادرسانی، امدادگران جمعیت هلال احمر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات این نهاد (EOC) گزارش شد.

وی خاطرنشان کرد: یک تیم امداد و نجات جاده‌ای از پایگاه چهارباغ (توسکستان) در قالب سه امدادگر با یک دستگاه بولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ گفت: چهار نفر از مصدومان این حادثه که ۲ خانم (۲۶ و هشت ساله) و ۲ پسر (پنج و یک ساله) بودند، توسط همکاران ما و سه مصدوم دیگر توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل شدند.

غریب‌آبادی یادآور شد: در حادثه دیگر که در محل پمپ‌ بنزین عابدی در جاده علی‌آبادکتول – آزادشهر بین یک دستگاه پراید با عابر پیاده رخ داد، عابر پیاده جان خود را از دست داد.

وی افزود: گزارش این حادثه هم توسط همکاران اورژانس ۱۱۵ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان (EOC) اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به حادثه ۲ نیروی امدادگر با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زرین‌گل اعزام شدند.

غریب‌آبادی گفت: عابر فوت شده، مردی ۶۲ ساله بود که پیکر وی به عوامل مربوطه تحویل داده شد.

 

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *