پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
170171994 - بررسی 400 هزار درآمد مشکوک در گلستان

بررسی ۴۰۰ هزار درآمد مشکوک در گلستان

درآمد مشکوک مالیاتی درآمد مشکوک مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: در راستای مبارزه با فرار مالیاتی حدود ۴۰۰ هزار میلیارد ریال درآمد مشکوک طی سه ماه اخیر در گلستان بررسی شد.

قربان حاجی مشهدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : ماحصل این بررسی ها،  وصول هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی

بود.

وی افزود: استان گلستان، اولین استان کشور است که اقدام به راه‌اندازی مرکز مبادلات مالی مشکوک در سازمان امور مالیاتی کرده است.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد درآمدهای گلستان به مالیات متکی است، افزود: در سال ۱۴۰۲ درآمدهای استان در تمامی دستگاه‌های اجرایی بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد ریال است که وصول ۲۹ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال درآمد معادل ۹۵ درصد برعهده اداره‌کل امور مالیاتی قرار دارد.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و ترویج فرهنگ مالیاتی در جامعه، ۲۶ هزار میلیارد ریال از درآمدهای مالیاتی استان در ۱۰ ماههه امسال محقق شده است.

حاجی‌مشهدی به منویات رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید اشاره کرد و گفت: اداره کل امور مالیاتی برای وصول درآمدهای مالیاتی روی فرار مالیاتی متمرکز شده که در همین راستا در دو سال اخیر ۶۳ هزار مودی مالیاتی جدید در استان شناسایی شده که بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال مالیات را پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان واریز شد، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان اظهار کرد: اداره‌کل امور مالیاتی گلستان از محل مالیات بر ارزش افزوده، ۶۴۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری گرگان و ۲۷۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری گنبدکاووس واریز کرده است.

 

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *