پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
parishahr.ir tolid 3 - ایجاد 498 فرصت شغلی در بندرگز

ایجاد ۴۹۸ فرصت شغلی در بندرگز

فرماندار بندرگز با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال ۲ هزار و ۱۰۱ میلیارد ریال پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای ۴۹۸ نفر شغل پایدار ایجاد خواهد شد.

 صابر حسن‌پور در ستاد خبری دهه فجر گلستان اظهار کرد: از مجموع این طرح‌ها، ۴۰ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از هزار میلیارد ریال و ۲۴۶ طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۹۸۰ میلیارد ریال است.

فرماندار بندرگز به توجه ویژه دولت سیزدهم به این شهرستان اشاره کرد و توضیح داد: ۱۸ هزار میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال پروژه عمرانی در دولت سیزدهم در بندرگز و به بهره‌برداری رسیده است.

وی سهم بندرگز در احیای خلیج گرگان و برای لایروبی کانال آشوراده را سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با لایروبی کانال آشوراده، در ساحل بندرگز ۴۰۰ متر آب پیش‌روی کرده و تراز آب ۴۰ سانتی‌متر افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه خلع ید پروژه (عمانی‌ها) در بندرگز بعد از ۱۵ سال بلاتکلیفی در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای جذب سرمایه‌گذار جدید در این پروژه آغاز شده است.

فرماندار بندرگز ادامه داد: حدود ۵۰ درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی به بهبود دریافت خدمات درمانی به مردم این شهرستان به ویژه سالمندان کمک شایانی کرد.

حسن‌پور با بیان اینکه از زمان استقرار دولت سیزدهم ۶ واحد راکد با اعتبار هزار و ۹۰ میلیارد ریال به چرخه تولید برگشت ادامه داد: با برگشت این واحدها به چرخه تولید برای ۹۱ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ هزار مترمربع از زمین‌های دولتی بندرگز به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت، تصریح کرد: اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرستان بندرگز در دولت سیزدهم نسبت به دولت قبل رشد ۲۰۰ درصدی و در تخصیص‌ها رشد ۲۷۳ درصدی داشت.

 

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *