پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
171015870 - افتتاح كلانتري 15 گرگان

افتتاح کلانتری ۱۵ گرگان

۵ فروردین ۱۴۰۳


فائزه نوچمنی خبرنگار پریشهر- رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: پلیس ما در حالی که بخش اعظمی از جامعه در ایام نوروز تعطیل هستند، بانشاط‌تر از سایر ایام به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت‌لاسلام سیدعلیرضا ادیانی در مراسم افتتاح کلانتری ۱۵ گرگان‌ اظهار کرد: پرسنل فراجا با اراده مصمم و عزم جدی برای خدمت به مردم پای کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: پرسنل فراجا در این خدمت‌رسانی به خود می‌بالند و هیچ گله و شکایاتی ندارند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: کلانتری از جمله بخش‌هایی است که مردم در انتظامی بیش از هر بخش دیگری با آن در تماس هستند.

ادیانی افزود: براساس همین سطح ارتباطی باید این امکان بهسازی و نوسازی شوند.

وی ادامه داد: برخورد مهربانانه و حکیمانه همکاران ما در کلانتری‌ها در کنار محیط مناسب سبب رضایتمندی مردم و مراجعه کنندگان خواهد شد.

وی گفت: از کمبودهای فراجا خبر دارم اما زیبایی‌ و طراوت انتظامی به حدی است که این مشکلات خدشه‌ای به خدمت‌رسانی صادقانه وارد نمی‌کند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: پلیس با برخورداری از امکانات و نیروی انسانی توانمند با اخلال‌گران نظم و امنیت سخت‌تر و شدیدتر مقابله خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی گرگان اظهار کرد: داشتن امنیت و احساس امنیت، جزو راهبردهای اساسی و قطعی فراجا است..

وی خاطرنشان کرد: فراجا مصمم‌تر از قبل، دست کسی که دست کسی را که برای اخلال در امنیت مردم بلند شود قطع خواهد کرد.

وی گفت: پلیس هیچ نقطه‌ و حریمی را جز امنیت مردم، خط قرمز خود نمی‌داند.

ادیانی با اشاره به حکم فرمانده انتظامی که از سوی فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده، گفت: جلب رضایت پروردگار و در امتداد آن جلب رضایت مردم، به عنوان راهبرد در آن حکم مشخص و تاکید شده است.

وی بیان کرد: در شرایطی هستیم که به جهاد رضایت نیازمندیم و همگان باید در این جهاد کمک کنند و یک باز تولید رضایت در کشور ایجاد کنیم.

وی یادآور شد: انتظامی به عنوان خط مقدم و یکی از دستگاه‌های مماس با مردم می‌تواند در این باز تولید و مشروعیت رضایت گام اساسی بردارد.

فرمانده انتظامی گلستان‌ نیز گفت: همکاران ما در ۱۳ ایستگاه تفرجگاهی و نشانگاهی مشغول خدمت و انجام وظیفه هستند.

سردار محمدسعید فاضل دادگر گفت: سال گذشته مردم استان یک میلیون تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی داشتند که عمده آنها هدایت و راهنمایی بود.

وی اظهار کرد: این تماس‌ها نشان دهنده آن است که مردم پلیس را مامن و پناهگاه خود می‌دانند.

وی یادآور شد: تلاش داریم در سال جاری با توجه به نامگذاری آن از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، مشارکت مردم در حوزه امنیت افزایش یابد و در سایه این امنیت شاهد توسعه و افزایش تولید استان باشیم.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *