پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
افتتاح كارخانه مقوا در ناحيه صنعتي گز غربي

افتتاح کارخانه تولید مقوا در ناحیه صنعتی گز غربی شهرستان

پریشهر- با حضور استاندار گلستان و جمعی از مقامات شهرستانی، واحد تولیدی مقوا در ناحیه صنعتی گز غربی از توابع شهرستان بندرگز افتتاح شد.

استاندار گلستان در این مراسم از بازگشت بیش از ۱۳۰ واحد تولیدی راکد پس از سفر اول رییس جمهور به استان خبر داد.

علیمحمد زنگانه اظهار کرد: در دور اول سفر هیات دولت به گلستان، رییس جمهور به موضوع احیای واحدهای راکد در استان تاکید ویژه‌ای داشت که این مهم در دستور کار ما قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از سفر اول رییس جمهور به گلستان، راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و تعطیل پیگیری شد، یادآور شد: پس از سفر دور اول رییس جمهور بیش از ۱۳۰ واحد راکد در استان فعال شدند و به چرخه تولید و اشتغال برگشتند.

استاندار گلستان ادامه داد: امروز صد و سی‌امین واحد راکد در ناحیه صنعتی روستای گز از توابع شهر نوکنده از حالت راکد خارج شد و به چرخه تولید برگشت، این کارخانه تولید مقوا برای بیش از ۲۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

از ابتدای شهریور ماه سال ۱۴۰۰ تا ابتدای دی ماه امسال ۷۰ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان با اشتغالزایی ۶۲۴ نفر و سرمایه‌گذاری هزار میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال به چرخه تولید بازگشت.

در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بندرگز نیز ۶ واحد صنعتی با اشتغالزایی ۹۱ نفر و سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۹ میلیارد ریال به چرخه تولید برگشت.

استاندار گلستان در ادامه سفر به شهرهای کوچک گلستان و به منظور ارتباط بی‌واسطه و رودررو با مردم به شهر نوکنده از توابع شهرستان بندرگز واقع در غرب استان گلستان سفر کرده است.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *