پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
يسنا دختر گم شده

یسنا دختر گم شده کلاله ای پیدا شد

مهدی فرهادی خبرنگار پایگاه خبری پریشهر- «یسنا دیدار» دختربچه چهارساله از اهالی روستای «یلی بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله که عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گم‌شده بود، دقایقی پیش زنده پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

 این دختر بچه عصر امروز پنجشنبه با تلاش یک کایت سوار و یکی از سگ‌های زنده یاب اعزامی به محل حادثه زنده پیدا شد.

به گفته سردار «محمدسعید فاضل دادگر» فرمانده انتظامی استان گلستان بررسی علت گم شدن این کودک در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه چند روز پس از گمشدن «یسنا دیدار»،  کودک چهار ساله کلاله‌ای  و با تلاش همه نیروهای امدادی، عصر امروز جستجوی‌های تخصصی برای پیدا کردن این کودک نتیجه داد.

قاسم غریب آبادی اظهار کرد: از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت با اطلاع از گم شدن کودک چهار ساله اهل روستای «یلی‌بدراق» شهرستان کلاله، نیروهای هلال احمر در کنار مردم محلی جست و جوی خود را برای یافتن یسنا آغاز کردند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با تمام ظرفیت پای کار آمد و به دلیل مطالبه مردمی یک فروند بالگرد هم برای گشت زنی در منطقه حاضر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: چندین دستگاه پاراموتور و هلی شات در کنار سگ‌های زنده یاب به همراه روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر از نیروی هلال احمر و مردمی به صورت هوایی و زمینی در منطقه حضور و کار گشت زنی را انجام دادند

وزیر کشور و استاندار گلستان در پیامی از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و عوامل امدادی و مردم منطقه برای جستجو و پیدا شدن دختر کلاله ای تقدیر کردند.

وزیر کشور با قدردانی از تلاش پنج روزه نیروهای هلال احمر و تیم‌های امدادی محلی برای یافتن «یسنا»، پیدا شدن این دختربچه کلاله‌ای را به خانواده او و ملت ایران تبریک گفت.

«احمد وحیدی» در پیامی با تأکید بر اینکه پیدا شدن یسنا دل همه مردم ایران را شاد کرد، ابراز امیدواری کرد همه دختران، پسران، زنان و مردان ایران عزیزمان، همواره در امنیت و آسودگی خاطر و به دور از بلایا به سر برند.

وزیر کشور «یسنا» را «دختر ایران زمین» لقب داد و در ادامه از امدادگران و نیروهای انتظامی جهادگر و دلسوز ایران اسلامی که همواره دغدغه آسودگی مردم عزیز کشورمان را دارند، قدردانی کرد.

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله استان گلستان مفقود شده بود. از همان لحظات اولیه دریافت گزارش مفقود شدن یسنا، تیم‌های متعدد امدادی و انتظامی با حضور فوری در منطقه، عملیات جست و جو را آغاز کردند و نهایتاً مدیرعامل جمعیت هلال احمر از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدرسوار با رصد مزارع از آسمان خبر داد.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *