پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
مسكن مهر سعدآباد گرگان

برنامه آبفای استان برای اجرای شبکه فاضلاب در سعدآباد چیست؟

ساکنین مسکن مهر سعدآباد می پرسند:

برنامه آبفای استان برای اجرای شبکه فاضلاب در سعدآباد چیست؟

بهمن ۱۳۹۴ مسکن مهر سعدآباد گرگان به بهره برداری رسید اما اجرا نشدن کامل شبکه فاضلاب شهری و حفر چاه‌های متعدد در این سایت، ساکنین این منطقه را با مشکلات جدی از جمله ایجاد بوی نامطبوع در اطراف این سایت مسکونی و تحمیل هزینه های گزاف و اضافی حفر چاه‌ به ساکنان، مواجه کرده است.

این موضوع تاکنون بارها از سوی ساکنین مسکن مهر سعد آباد به اطلاع مدیران رسانده شد به گونه ای که حتی قبل و همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گلستان، تعداد زیادی از اهالی، نسبت به ثبت شکایات و خواسته های خود از طریق تماس با شماره ۱۱۱ (سامانه ارتباطات مردمی) اقدام کردند اما این سامانه هم در عمل هیچ خاصیتی در پیگیری و رفع مشکلات نداشت و بوی نامطبوع و هزینه های تحمیلی ناشی از حفر چاه جدید و نیز تخلیه مکرر چاه‌های فاضلاب همچنان ادامه دارد.

اهالی این منطقه می گویند که به دلیل تعداد زیاد واحدهای مسکونی و تکمیل ظرفیت چاه‌های حفر شده، برخی بلوک ها ناچارند دست کم هر ۴ ماه نسبت به تخلیه چاه اقدام کنند و نمی دانند این شرایط تا کی ادامه دارد. اجرای پروژه فاضلاب شهری در مسکن مهر سعد آباد مطالبه به حق ساکنین این منطقه است و کوتاهی آب و فاضلاب استان در اجرای این مهم قابل چشم‌پوشی نیست.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *