پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
قطع مكرر برق واحدهاي صنعتي

قطع مکرر و طولانی برق، امان مردم را برید

انتشار در تاریخ ۲۴ دی ۱۴۰۲ در ساعت ۰۴:۱۳ ب٫ظ

پایگاه خبری پریشهر_ قطع مکرر برق طی روزهای اخیر. مردم را کلافه کرده و امان آنان را بریده است.
گزارش ها حاکی از آن است که برخی مناطق طی دو یا سه مرحله چند ساعته با قطعی برق مواجه اند که این امر خسارات زیادی را به مردم تحمیل کرده است.
با افزایش اعتراض ها و نارضایتی ها که همراه با عصبانیت تعدادی از مردم در شهرهای استان بوده است،هرچند دیرهنگام اما بالاخره صدای نمایندگان مردم استان گلستان هم درآمد.
در چند ساعت اخیر، کلیپ ها و عکس هایی از تماس اکثریت نمایندگان گلستان با وزیر تیرو، معاون وزیر و مدیرعامل مربوطه در فضای مجازی منتشر که گویی مشکل قطعی برق، یک روزه به وجود آمده است و رفع مشکل هم با این تماس ها شدنی است که اگر بود چرا این امر تاکنون ممکن نشد.
چند پرسش اساسی در باب مشکلات ایجاد شده و پیگیری های نمایندگان گلستان قابل طرح است که به بخشی از آن اشاره می شود.
۱_آیا صدای این روزهای نمایندگان مردم استان در مجلس، خارج از مرکز استان نیز شنیده می شود یا بیشتر مصرف داخلی دارد.
۲_ در نشست ها و دیدارهای متعدد نمایندگان گلستان با مدیران صنعت آب و برق طی یکسال و اندی فعالیتشان چه گذشت که امروز شاهد این بهم ریختگی و بی برنامگی در این بخش هستیم؟
۳_ مشخص نیست که مدیران مربوطه در این دیدارها و نشست ها، فقط از موفقیت ها و آمارها گفتند یا مشکلات و محدودیت های پیش روی را هم مطرح کرده و انتطار مساعدت و پیگیری داشتند.
۴_ اگر مدیران، مشکلات و موانع را به اطلاع نمایندگان رسانده باشند باید به مردم بگویند که چرا پیگیر موارد درخواستی به عنوان مطالبات استانی در حوزه تامین انرژی نشدند .
۵_ اگر نمایندگان، دردهای استان را در این حوزه از زبان مدیران مربوطه را شنیدند و به مشکلات واقف بودند که باید توصیح دهند چرا در طول یکسال و اندی، موارد به صورت جدی نه فقط با تذکر و گاها نطق های به اصطلاح آتشین، پیگیری نشد و اگر پیگیری شد چرا برای این استان عایدی به همراه نداشت.
۶_ بدون تردید مشکلات فعلی، مشکلاتی نبوده که از قبل پیش بینی نشده باشد، اینکه چرا اقدامات مورد نیاز قبل از بروز مشکل انجام نشد سوالی است که انتطار است نمایندگان مردم و مدیران مربوطه به آن پاسخ دهند.
واضح و روشن است اقداماتی که باید در زمان خاص خودش انجام می شد، یا انجام نشد و اگر هم انجام شده در حدی نبوده که گلستان نفعی از آن ببرد.
به نطر می رسد امروز در شرایطی که کشور با بحران تامین برق مواجه است، صرفا تماس با وزیر و معاون وزیر دردی از درد مردم دوا نمی کند.
درد مردم زمانی درمان می شود که اقدامات اساسی در جهت تقویت زیرساخت ها، اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده و تامین برق صورت گیرد و این مهم صرفا با برنامه مشخص و پیگیری های مستمر اتفاق خواهد افتاد.
@pari_shahr
Www.parishahr.ir

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *