پایگاه خبری پریشهر

پریشهر

میز گرد بازاریابی مساله محور در گرگان

اولین میزگرد علمی بازاریابی با محوریت بازاریابی مساله‌محور در گرگان به همت انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه استان گلستان برگزار شد.

رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه استان گلستان گفت: بهره‌گیری از مشاهدات، منابع، تجارب و مطالعات تطبیقی نسبت به شناسایی، ایجاد، طبقه‌بندی و اولویت‌بندی فهرست موضوعات بازاریابی مسئله‌محور در استان گلستان به صورت واقع‌بینانه و عملگرایانه از ماموریت های این انجمن است.

دکتر بهزاد شهرآبی اظهار داشت: در شرایط رکود تورمی اقتصاد در ایران به خصوص تحت تاثیر همه‌گیری بیماری کرونا، حفظ زمان و منابع موجود و بهره‌برداری حداکثری از آن‌ها در اولویت مقامات سیاست‌گذار ، مدیران و سرپرستان خانوار می‌باشد. وی افزود:  تشخیص درست مسئله شامل فرصت‌ها و تهدیدهای پیش رو اهمیت خواهد یافت. انجمن علمی بازاریابی ایران به عنوان یک ذهن خصوصی متشکل از اساتید و متخصصین بازاریابی کشور در کنار ساختار دولتی توجه و تلاش خود را بر آموزش، پژوهش، مشاوره و اطلاع‌رسانی متمرکز ساخته است
دکتر مهدی نقوی، دبیر انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه استان گلستان نیز گفت: با توجه به تامین  ۵۵ درصدی منابع درآمدی استان گلستان و حدود ۲۳ درصد نرخ اشتغال استان در حوزه  کشاورزی، توجه به قیمت‌گذاری محصولات، شبکه توزیع، فرایند بازاریابی و برندسازی آن‌ها از موضوعات دارای اولویتی است که در راستای حل مسئله و ارائه راهکار در این جلسات به آن خواهیم پرداخت.
وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری نیز، بررسی طرح جامع گردشگری شهر گرگان از دیگر موضوعات دارای اهمیت شناسایی شد.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *