پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
تيم بسكتبال شهرداری گرگان راهی پلی‌آف شد

شهرداری گرگان با پیروزی مقابل تیم طبیعت اسلامشهر راهی پلی‌آف شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته بیست و دوم و پایانی دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر کشور، با پیروزی مقابل تیم طبیعت اسلامشهر، ضمن تثبیت صدرنشینی این دور، راهی مرحله پلی‌آف (حذفی) شد.

شاگردان سیدمصطفی هاشمی سرمربی بسکتبال شهرداری دوشنبه شب در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان این مسابقه را با نتیجه ۷۶ به ۵۴ به سود خود به پایان رساندند.

هاشمی در آغاز این مسابقه که کوارتر نخست آن با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ به سود طبیعت به پایان رسیده بود، محمدسینا واحدی، ویلیام چری، امیرحسین آذری، ارسلان کاظمی و سالار منجی را به عنوان بازیکنان اصلی به میدان فرستاد.

شاگردان مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم طبیعت اسلامشهر، هم ابتدای این بازی را با ترکیب محمد شهریان، سعید داورپناه، مرتضی طاهری، آرمان زنگنه و جردن استیونز آغاز کردند.

در کوارتر دوم، بازیکنان شهرداری با یک دفاع خوب و حملات متعدد توانستند، نتیجه را با حساب ۲۰ بر ۵ به سود رقم بزنند و در مجموع ۲ کوارتر با پیروزی ۴۱ بر ۲۹ به رختکن بروند.

شهرداری‌چی‌های گرگان کوارتر سوم را با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ به سود خود پشت سر گذاشتند و در کوارتر چهارم هم به ۲۲ امتیاز در مقابل ۱۵ امتیاز تیم طبیعت رسیدند.

محمدسینا واحدی بازیکن تیم شهرداری با کسب ۱۶ امتیاز و ارسلان کاظمی با اثرگذاری ۲۷ به ترتیب امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان تیم خود و این مسابقه بودند.

همچنین اشکان جعفری و رضا نظری‌کیا بازیکنان تیم طبیعت هر کدام با کسب‌ ۱۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان تیم خود شدند و نظری‌کیا با اثرگذاری ۱۰، موثرترین بازیکن این تیم شناخته شدند.

مسابقه رفت ۲ تیم هم با همین اختلاف ۲۲ امتیازی مشابه بازی امشب و با نتیجه ۹۴ بر ۷۲ به سود شهرداری گرگان پنجم دی ماه در سالن ورزشی اسلامشهر به پایان رسیده بود.

هادی سالم به عنوان سرداور به همراه رامین فتحی و محمد کاظمیان به ترتیب به عنوان داور اول و دوم با نظارت نادر باقری، کتر قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *