پایگاه خبری پریشهر

پریشهر

مسئولان گلستان به فکر سامانه بازرگام باشند

۲۵ دی ۱۴۰۲


احمد راییجی- مسئولان گلستان هر وقت انتقادشان از فضای مجازی تمام شد به سامانه بازرگام سر بزنند شاید دردی از مردم دوا کنند!

مسئولان استان گلستان که این روزها همه هم و غم شان انتقاد از فضای مجازی است هر وقت دق و دلی شان از این رسانه ها تمام شد، لطفا سری به سامانه بازرگام بزنند تا شاید دردی از مردم دوا کنند.

سامانه بازرگام که بر اساس فیلمی که از گفتگوی دو نفره رییسی و وزیر جهادکشاورزی می بینید قرار بود شاهکار دولت در توزیع کالاهای اساسی باشد؛ بماند که قرار بود مرغ بیست هزار تومانی و تخم مرغ شانه ای ۴۰ هزار تومانی توزیع کند، بماند که باورش سخته که این فیلم و قیمتهای طرح شده در آن فقط مال شش ماه پیشه!

مسئولان استان سری به سامانه بازرگام گلستان بزنند، تقریبا هیچ قلم از کالاهای اساسی در آن وجود ندارد که مردم به آن مراجعه و خرید کنند؟! عرضه چند نوع میوه تنها کار این سامانه است که روزی وزیر جهاد کشاورزی این دولت به عنوان شاهکار به رییس جمهور آنهم در جریان یک سفر هوایی گزارش دادند

. مسئولان گلستان لااقل این سامانه بازرگام را مدیریت کنید تا مردم به قیمت‌ ادعایی دولت کالاهای اساسی مورد نیاز را خریداری کنند.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *