پایگاه خبری پریشهر

پریشهر

عرصه و  اعیان تالار مرکزی به شهرداری اعاده می شود

پریشهر- در پی ناتوانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در اتمام پروژه تالار مرکزی گرگان، شورای شهر اعلام کرده است که به زودی مراحل فسخ قرارداد و بازپس گیری زمین و اعیانی احداث شده انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه زمینی در جنب جنوبی پارک بانوان ۱۲ سال پیش توسط شهرداری به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ساخت تالار شهر واگذار شده بود گفت: در حال پیگیری برای فسخ قرارداد و تحویل این پروژه به شهرداری گرگان برای اتمام ساخت و بهره برداری آن هستیم.

سعید رحیمی افزود: با توجه به اینکه تالار فخرالدین اسعد گرگانی پاسخگوی نیازهای فرهنگی شهر نبود این زمین در اختیار این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده و مقرر شده بود که طی مدت ۴ سال از سال۱۳۸۸ این مجموعه ساخته شود و با توجه به اینکه حدودا ۱۲ سال از تاریخ این واگذاری میگذرد عملا تنها اسکلت بندی این مجموعه انجام شده و مطابق قرارداد پیشرفت دیگری نداشته است.

رحیمی با بیان اینکه این پروژه حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، خاطر نشان کرد: طبق قرارداد در صورتی که ساخت این مجموعه طی مدت ۴ سال به اتمام نرسد قرارداد فسخ و عرصه و تمامی اعیانی ساخته شده باید به شهرداری اعاده میشد .

این عضو حقوقدان شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: در حال حاضر پیگیر فسخ قرارداد و تحویل تمامی مستحدثات به شهرداری هستیم و همچنین به شهرداری گرگان تاکید شده است که ساخت و اتمام این مجموعه در پروژه های عمرانی سال ۱۴۰۰ گنجانده شود.

 

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *