پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
parishahr.ir sanad - صدور سند هفت هزار و ۷۵۸ ملک دستگاه‌های اجرایی گلستان‌

صدور سند هفت هزار و ۷۵۸ ملک دستگاه‌های اجرایی گلستان‌

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان گفت: املاک ۵۰ دستگاه اجرایی این استان در قالب هشت هزار و ۲۴۱ ملک در سامانه سادا ثبت شده که از این تعداد هفت هزار و ۷۵۸ واحد دارای سند هستند.

به گزارش پایگاه خبری پریشهر، روح‌الله صلبی عصر یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: چهار هزار و ۶۳۶ واحد اداری در استان فاقد سند هستند که دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و نیز ورزش و جوانان بیشترین سهم را در این زمینه دارند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مولدسازی ۱۲۸ ملک دستگاه‌های مختلف را به سازمان خصوصی‌سازی اعلام کردیم که برای ۱۰۶ ملک مجوز صادر شده و ۱۰۱ ملک نیز در سامانه مولدسازی‌قرار گرفته و ۶۴ ملک در مرحله ارزش افزایی قرار دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: در موضوع خصوصی‌سازی استان در شناسایی املاک، بارگذاری در سامانه و صدور مجوز مولدسازی رتبه چهارم را دارد.

صلبی افزود: در معاونت اقتصادی و در بحث سرمایه‌گذاری، ۲۷ هزار و ۴۰۵ فقره درخواست در سامانه صدور مجوزها از مهر ماه سال گذشته تاکنون ثبت شده که ۱۲ هزار و ۸۷۲ فقره مجوز صادر شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۹ هزار و ۱۳ فقره عدم صدور و سه مورد هم بعد از صدور مجوز انصراف دادند و ۶۲۸ فقره هم در نوبت و انتظار پاسخ هستند.

وی تصریح کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی، پنج مورد مجوز به ارزش ۹ میلیون و ۱۵ هزار دلار صادر شده که تاکنون چهار میلیون و ۴۰۰ هزار دلار محقق شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: در حوزه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، ۱۶۸ فرصت احصا شده که ۱۰۱ فرصت پیش مقدمه آن را نوشتیم و ۷۴ فرصت را در کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان به چاپ رساندیم.

صلبی افزود: همچنین مجوز بی‌نام ۳۶ مورد فرصت سرمایه‌گذاری در استان صادر شده که بیشتر در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی است.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *