پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
images - رسانه‌ها و مردم نامحرم نیستند، در شورای شهر گرگان چه خبر است؟!

رسانه‌ها و مردم نامحرم نیستند، در شورای شهر گرگان چه خبر است؟!

 ۲۳ مهر۱۴۰۲


احمد راییجی _خبر  رسید که با تصمیم هیات رییسه و با دستور رئیس شورای شهر گرگان، خبرنگاران حق عکس برداری و فیلمبرداری از صحن علنی شورا را ندارند.

این تصمیم شورای انقلابی گرگان که مدعی شفافیت و راه‌اندازی سامانه شفافیت است، در نوع خود بی‌سابقه است.

چرا باید تهیه فیلم و عکس در صحن شورای شهر گرگان ممنوع شود، چرا حضور رسانه‌ها مزاحم آقایان تعبیر شده است.

چه تصمیماتی قرار است در شورای شهر و شهرداری گرگان گرفته شود که مردم و رسانه‌ها نباید مطلع باشند!

چرا مردم نامحرم تلقی می‌شوند، آیا شورای شهر گرگان به تاریکخانه تبدیل می‌شود تا در غیاب مردم و رسانه‌ها دست اندازی به حق مردم و بیت‌المال راحت‌تر شود!

شورای انقلابی گرگان که رسواترین شورای تمام ادوار گرگان لقب گرفته در دورانی که این حجم رسانه و خبرنگار در صحنه حاضر بودند اینهمه تلفات داشت که کار شهردار و دو تن از اعضایش به بازداشت و زندان کشیده شد و احتمالأ این قصه ادامه هم خواهد داشت.

ای کاش رییس شورای شهر رد و بدل شدن سکه و دلار را ممنوع می‌کرد، ای کاش آقای مهری دست اندازی به بیت‌المال و رشوه گرفتن را ممنوع می‌کرد، اگر این رفتارها ممنوع می‌شد شهردار و ترکیب شورا  تغییر نمی کرد. ای کاش دروغگویی و وعده خلاف دادن را ممنوع می‌کرد.

قبلاً نوشتم که اعضای شورای شهر گرگان و مدیران شهرداری هشدارها را جدی بگیرند و ماست‌ها را کیسه کنتد و به فکر کارهای خلاف قانون و تخلفات مالی نباشند.

خوشبختانه دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی بیدار هستند.  حرف آخر این است که ای کاش آقایان شورای شهر گرگان بجای ترسیدن از دوربین و خبرنگار، از خدای بزرگ بترسند.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *