پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
170905853 - افتتاح 94 طرح عمرانی و اقتصادی در گالیکش

افتتاح ۹۴ طرح عمرانی و اقتصادی در گالیکش

فرماندار گالیکش گفت: در این ایام مبارک، ۹۴ پروژه عمرانی، تولیدی، خدماتی و اشتغالزا با اعتبار افزون بر سه هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدرضا میرنیا در نشست خبری به‌مناسبت فرارسیدن دهه سالگرد پیروزی انقلاب   اظهار داشت : از پروژه‌های قابل افتتاح گالیکش در این ایام ۷۰ مورد آن عمرانی با اعتبار افزون بر هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال و ۲۴ طرح هم اقتصادی با سرمایه‌گذاری تقریبی هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال است.

وی بابیان اینکه با افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی گالیکش در دهه فجر امسال برای ۱۶۶ نفر فرصت شغلی ایجاد شده‌است، اضافه کرد: علاوه بر این در این ایام عملیات اجرایی ۱۸ پروژه عمرانی دیگر هم با اعتبار پیش بینی شده افزون بر ۵۴۸ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

میرنیا ادامه داد: آیین متمرکز افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی پروژه های دهه فجر گالیکش روز دوشنبه هفته آینده (۱۶ بهمن) باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، برخی مدیران کل استان به همراه مدیران و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار گالیکش همچنین بابیان اینکه ارزش پروژه‌های دهه فجر این شهرستان در مقایسه با دهه فجر سال قبل ۵۵ درصد رشد دارد، گفت: ۱۲ دستگاه اجرایی در به ثمر رساندن طرح‌های این ایام مشارکت دارند.

میرنیا، از آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت سه کیلومتر از جاده گالیکش- مینودشت در روزهای آینده خبر داد و افزود: برای این اقدام که شامل زیرسازی، احداث ابنیه، آسفالت و نصب تابلوهای هدایت مسیر و راهنمایی و رانندگی است، ۹۰۰ میلیارد ریال از منابع ملی هزینه می‌شود.

وی بابیان اینکه این پروژه به غیر از پروژه‌های دهه فجر امسال است، اضافه کرد: دولت سیزدهم و مجموعه مدیران استان از هفته دولت سال ۱۴۰۰ تا دهه فجر امسال در مجموع هزار و ۴۸۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار تقریبی ۱۱ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال در گالیکش افتتاح یا عملیات اجرایی آن را آغاز کردند.

به گفته میرنیا، دولت سیزدهم در سفر دور نخست سفر به گلستان هفت هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی و تسهیلات اشتغالزایی برای ۲۳ پروژه در گالیکش اختصاص داد.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *