پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
نمايشگاه ايران اكسپو

استقبال تجار ترکمنستان برای حضوردر نمایشگاه ایران اکسپو

الهام ریوفی فر – رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان از استقبال‌ تجار ترکمنی برای حضور ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) خبرداد و گفت: تاکنون حدود یکصد نفر برای بازدید از این رویداد فرهنگی اعلام آمادگی کردند.

رمضان بهرامی با بیان اینکه تعداد متقاضیان رو به افزایش است، افزود: از تجار، بازرگانان و صنعتگران ایرانی می خواهیم تا از این ظرفیت برای رونق بیشتر تجارت بهره ببرند.

وی ادامه داد: برگزاری «ایران اکسپو۲۰۲۴» اهرمی برای تسهیل ورود تجار و بازرگانان به بازارهای جدید است.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان با تاکید بر اینکه نمایشگاه ایران اکسپو می‌تواند در توسعه صادرات و ارزآوری موثر باشد، افزود: ایران در حوزه تجارت مزایای نسبی بسیار زیادی دارد که تاکنون برخی از آنها مورد استفاده قرار گرفته و بخشی دیگر مغفول واقع شده است.

thumb 1920 2023120113220618335674812 scaled - استقبال تجار تركمنستان براي حضوردر نمايشگاه  ايران اكسپو

وی با بیان اینکه تداوم برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ( ایران اکسپو) در حوزه تجارت خارجی کشور بسیار موثر است، گفت: این نمایشگاه، می‌تواند در توسعه صادرات غیرنفتی و ارزآوری موثر باشد و البته باید به این نکته نیز توجه داشت که ارز‌آوری فقط از ناحیه صادرات کالا نیست، بلکه می‌تواند از ناحیه انتقال تکنولوژی، صدور خدمات فنی و مهندسی و ترانزیت نیز صورت گیرد.

به اطلاع علاقمندان می رساند ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ج.ا.ایران تحت عنوان IRANEXPO 2024 از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ (برابر با ۲۷ آوریل لغایت ۱ می ۲۰۲۴) در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *