پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
كلاس درس

بهره برداری از ۱۵ هزار کلاس درس در کشور

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: در سالجاری ۱۵ هزار کلاس درس در کشور به بهره برداری می رسد.

 حمیدرضا خان‌محمدی در جشنواره خیران مدرسه‌ساز گلستان اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال حدود ۲ هزار مدرسه معادل ۱۰ هزار کلاس درس و در ۶ ماهه دوم نیز ساخت هزار مدرسه در قالب پنج هزار کلاس درس در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود:  سال گذشته ۲ هزار و ۹۰۰ مدرسه به ظرفیت ۱۳ هزار کلاس درس ساخته و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به امر مدرسه‌سازی اختصاص یافت، افزود: در حال حاضر ساخت هشت هزار و ۳۰۰ مدرسه در سطح کشور کلید خورده که نیمی از این پروژه‌های مدرسه‌سازی با مشارکت خیرین در حال انجام است.

به گفته رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس؛ سال گذشته ۲ هزار و ۹۰۰ مدرسه با حدود ۱۲ هزار کلاس درس احداث و تحویل مجموعه آموزش و پرورش و دانش‌آموزان شد.

171152814 - بهره برداري از 15 هزار كلاس درس در كشور

هم‌افزایی و همت جمعی مسوولان استان گلستان در امر مدرسه‌سازی قابل‌تقدیر است

خان‌محمدی، هم‌افزایی و همت جمعی مسوولان استان گلستان در امر مدرسه‌سازی را قابل‌تقدیر دانست و بیان کرد: ۶۰ درصد مدارس که طی این سال‌ها ساخته شده با کمک خیران بوده است.

وی از تلاش‌های استاندار گلستان برای جذب اعتبارات در حوزه مدرسه‌سازی قدردانی کرد و گفت: ما دست خیران مدرسه‌ساز را می‌بوسیم چراکه آنها دارایی خود را نه برای مدرسه‌سازی بلکه برای انسان‌سازی اهدا می‌کنند.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تعهد خیران مدرسه‌ساز در بیست و پنجمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز کل استان‌های کشور در سال گذشته را ۱۱۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *