پایگاه خبری پریشهر

پریشهر

بالگرد حامل رئیس‌جمهور دچار سانحه «فرود سخت» شد

171153333 - بالگرد حامل رئیس‌جمهور دچار سانحه «فرود سخت» شد

براساس گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، این حادثه در زمان بازگشت رئیس جمهور از آیین افتتاح سد مشترک “قیز قلعه سی” در حوالی بعد از ظهر امروز یک شنبه- ۳۰ اردیبهشت- رخ داد.

 

۱۸:۰۰ اعزام تیم های جدید امدادی برای جست و جو در منطقه

رئیس هلال احمر از افزایش تیم های امدادی اعزامی به منطقه از ۲۰  به ۴۰ تیم خبر داد و گفت: منطقه را پایش می‌کنیم با توجه به نشانه‌هایی که در منطقه داریم شرایط جوی بسیار نامساعد و سخت گذر است اما با تمام تلاش اقدامات جست وجو انجام می شود از پهپا د استفاده کردیم اما با توجه به شرایط جوی هوا امکان جست و جوی هوایی وجود ندارد از طریق نیروهای واکنش سریع در حال جست و جو هستیم این منطقه یک منطقه کوهستانی سخت گذر است و تا تبریز ۲ ساعت فاصله دارد.

 اعزام ۸ آمبولانس به محل وقوع سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور/ امکان امداد هوایی وجود ندارد

۱۷:۴۳ سخنگوی اورژانس کشور از اعزام ۸ دستگاه آمبولانس به منطقه وقوع سانحه برای بالگرد حامل رییس جمهور خبر داد و گفت: به دلیل مه شدید امکان امداد هوایی وجود ندارد.

گزارش میدانی خبرنگار ایرنا از عملیات جستجو و نجات بالگرد حامل رئیس جمهور

۱۷:۳۷ براساس گزارش هایی که اهالی روستاهای اطراف محل بروز حادثه داده اند، هلیکوپتر حامل رییس جمهور و همراهانش در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شده است. ️اهالی این منطقه که در شمال ورزقان در استان آذربایجان شرقی قرار دارد به خبرنگار ایرنا گفته‌اند که ساعتی پیش صداهایی در این منطقه شنیده شده است.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *