پایگاه خبری پریشهر

پریشهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با اشاره به برنامه‌های این نهاد برای حمایت از یتیمان و نیازمندان گفت: جوان ۲۵ ساله‌ ساکن استان که حمایت از کودکان بی‌سرپرست را از چند سال قبل آغاز کرد، امسال تعداد یتیمان تحت پوشش را به ۶۵۰ نفر رساند.

عیسی بابایی اظهار کرد: این جوان گلستانی هر سه ماه ۵۰ فرزند به فرزندان تحت پوشش خود اضافه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین در طول سال برقرار است، اما در ماه مبارک رمضان به ویژه در شب‌های قدر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد اظهار داشت: بابایی اظهار کرد: این نهاد مردمی و مقدس در استان ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر یتیم و محسنین را تحت پوشش دارد.

وی بیان کرد: بیش از ۳۳ هزارگلستانی، یتیمان را تحت پوشش و حمایت دارند و با شماره کارت اختصاصی هر فرزند تحت پوشش، مبالغی را به حساب آنان واریز می‌کنند و امسال در شب‌های قدر ۱۰ هزار حامی را پیش‌بینی کرده بودیم که تاکنون برای ۷ هزار نفر اعلام آمادگی شده است.

وی تصریح کرد: مدیران برخی کارخانجات و واحدهای تولیدی در راستای مسوولیت اجتماعی خود، اکنون ۲۵۰ فرزند را تحت پوشش دارند و میانگین دریافتی ایتام در کشور ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده که این سهم در گلستان ۵ میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: افراد خیر و نیکوکاری که توان و فرصت مراجعه حضوری به منظور پذیرش ایتام و محسنین را ندارند، می‌توانند با ارسال پیامک عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ یا گرفتن کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷* نسبت به درخواست تحت پوشش قرار دادن ایتام اقدام کنند که بلافاصله همکاران و کارشناسان ما با آنان ارتباط برقرار کرده و اقدامات لازم را انجام می‌ده می‌دهند.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *