پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
درخواست راه اندازي شب بازار

گلایه شهروندان از تعلل شهرداری گرگان در راه اندازی شب بازار

پایگاه خبری پریشهر- تعدادی از شهروندان گرگانی از تعلل شهرداری گرگان در راه اندازی شب بازار خیابان پنجم آذر گلایه مندند.

آنها در پیامهایی گفته اند که درب ورودی بازارچه بسته است و امکان رفت و آمد وجود ندارد. از آن سو فروشنده ها هم بسته بودن درب ورودی را دلیلی بر کاهش تعداد بازدید کنندگان و خریداران و کسادی بازار فروش عنوان کرده اند.

آنها گفته اند همه اینها باعث می شود که مجبور باشیم کالاهایمان را در کنار خیابان عرضه کنیم که در آن صورت هم با برخورد شدید مأموران سد معبر مواجه می شویم. آنها می پرسند آقای شهردار ما چه کنیم؟ راه حل چیست؟ چرا فکری نمی کنید؟

شهردار گرگان آذرماه ۱۴۰۲ از راه‌اندازی شب بازارها به‌منظور ساماندهی دستفروشان در دو نقطه این شهر خبر داده بود و گفت: یکی از مطالبات شهروندان برخورد با پدیده سد معبر در پیاده‌روها و معابر شهری است و به‌منظور برخورد با پدیده سد معبر از سوی دستفروشان، طرح انضباط شهری را با مشارکت شهرداری گرگان و بخش خصوصی در دست اجرا داریم.

شهردار گرگان بگفت: طرح انضباط شهری در معابر شهر گرگان از جمله خیابان‌های امام خمینی (ره)، شهید بهشتی، پاسداران، پنج آذر، امام رضا (ع) و … در حال اجرا است.

930615 - گلايه شهروندان از تعلل شهرداري گرگان در راه اندازي شب بازار
شب بازار گرگان

وین بیان کرد: برای اینکه کسب و کار این شهروندان مختل نشود در دو نقطه شهر گرگان شامل خیابان مطهری شمالی و آذر یکم، شب بازار برپا شده است.

سیدالنگی اضافه کرد: یکی از اقدامات شهرداری گرگان برای ساماندهی دستفروشان ایجاد بازارچه‌های اشتغال در مراکز اصلی شهر است که در همین راستا ۲۵۰ غرفه در مناسبت‌ها  برپا می‌شود.

.

.

 

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *