پایگاه خبری پریشهر

12 1 - نماينده ولي فقيه در گلستان: در مسايل جزئي مانند انتصابات دخالت نمي كنم

نماینده ولی فقیه در گلستان: در مسایل جزئی مانند انتصابات دخالت نمی کنم

۲۱ تیرماه ۱۴۰۳

 


نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: من در مسائل جزئی مانند انتصابات دخالت نمی کنم و اگر ورود به موضوعی داشته باشم درباره مسائل مهم و تعیین کننده استان است.

13 - نماينده ولي فقيه در گلستان: در مسايل جزئي مانند انتصابات دخالت نمي كنم
آیت اله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان

آیت اله سید کاظم نورمفیدی در دیدار اعضای ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان گلستان اظهار داشت: شایسته سالاری باید جدی گرفته شود و هرکس که توانمندتر است و می‌تواند باری از روی دوش مردم بردارد فارغ از تعلقات قومی و جناحی باید اداره امور را در دست گیرد.
وی گفت: در دیدار با آقای جلیلی هم گفتم که ایران دارد از باندبازی ها و جناح بازی‌ها ضرر می کند و کشور باید از این حال بیرون بیاید.
نورمفیدی افزود: بدون تعارف بگویم که مشکلات زیاد است و باید حل شود. کشوری که باید در منطقه قدرت اول باشد با شرایط فعلی به آن نقطه نمی‌رسد الا اینکه همان بندهای دستورالعمل دکتر پزشکیان اجرایی شود.
به گزارش پایگاه خبری پریشهر، وی ادامه داد: موانع و مشکلات بسیار دیگری در داخل و خارج وجود دارد که با تلاش سیاست خارجی باید کاری شود که درها باز شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان خطاب به فعالان ستاد دکتر پزشکیان در استان تاکید کرد: شما هدف های عالی را تشخیص دادید و از حرف های این و آن نترسیدید
وی یادآور شد: امام حسین(ع) در راه هدف و رسیدن به مقصد عالی، یک تنه و یک نفره حرکت کرد و فرمود اگر هیچکس با من نباشد و تنها بمانم و هیچ جایی پیدا نکنم که پناه ببرم هدف عالی خود را رها نمی کنم.
به گفته وی در برابر برخی که امام حسین (ع) را نصیحت می کردند که نرو چون هر قدم که برداری روی شمشیرهاست، پاسخ داد: میدانم.
نورمفیدی گفت: در مساله مهم انتخابات هم مهم این بود که هدف درست را تشخیص دادید پای آن ایستادید و اعتقاد داشتید او اصلح است و پای او ایستادید.
وی افزود: این نمونه‌ای از درس امام حسین است که از حرفهای این و آن نترسیدید و در مسیری که فکر می کردید درست است حرکت کردید.

نارسایی های استان را گزارش خواهیم کرد.

 

12 - نماينده ولي فقيه در گلستان: در مسايل جزئي مانند انتصابات دخالت نمي كنم
محمد مهدی اسلامی رییس ستاد مردمی پزشکیان در استان گلستان

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در گلستان نیز در این دیدار گفت: تا آخرین روز خدمت دولت، نارسایی های استان را گزارش خواهیم کرد.
محمد مهدی اسلامی اظهار داشت: به عنوان خدمتکار واقعی وارد کارزار انتخابات شدیم اما پای قولمان هستیم و برای این که صدای مردم باشیم تا آخرین روز خدمت این دولت، نارسایی های استان را به گوش شما و مسوولان خواهیم رساند.
وی افزود: در روزهای گذشته گزارشات خوبی از سطح ادارات و ارگان‌های دولتی استان به گوش نمیرسد. اتفاقات و تغییراتی در حال وقوع است که امیدبخش نیست.
اسلامی ادامه داد: پس از اخبار تایید صلاحیت و نهایی شدن کاندیداها ستاد مردمی با دستور ویژه دکتر پزشکیان در استان شکل گرفت و متعاقباً با اعلام آمادگی نیروها از سراسر استان ستاد انتخاباتی در ۱۵ شهرستان تشکیل و با ۲۶ معاونت کارها در سطح استان پیگیری شد.
وی گفت: در طول این مدت با سایر ستادهای پزشکیان داشتیم هم افزایی صورت گرفت و از تقابل با ستادهای سایر کاندیداها خودداری شد و دوستی و برادری و همدلی را سرلوحه کار قرار دادیم
اسلامی یادآور شد: یکی از برنامه های شاخص در استان دیدار چهره به چهره با علمای شاخص اهل سنت استان بود. در عید قربان ارتباط مستقیم با دکتر پزشکیان برقرار کردیم که خبر آن برای اهل سنت در سطح ملی مسرت بخش شد و به یکی از پایگاه‌های مهم رأی در استان تبدیل شد.
رئیس ستاد مردمی دکتر پرشکیان در استان گلستان افزود: از همه اقشار و صنوف و جریان‌های سیاسی برای پیشبرد امور بهره بردیم و حتی اصولگرایان استان در این مسیر یاری رسان بودند. به طوری که در مرحله دوم انتخابات شاهد پیوستن غالب نیروهای ستاد آقای قالیباف به ستاد دکتر پزشکیان بودیم.
,وی گفت: در جریان تبلیغات با جو ناامیدی مواجه بودیم و تلاش کردیم با گفتگوی چهره به چهره مردم را اقناع کنیم که کسی آمده که اراده کرده است برای رفع نارسایی ها قدم بردارد.

پس از پیروزی دکتر پزشکیان دنبال سهم خواهی اجرایی نیستیم

11 - نماينده ولي فقيه در گلستان: در مسايل جزئي مانند انتصابات دخالت نمي كنم
علی خسروی رییس ستاد پزشکیان در شرق گلستان

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در شرق استان نیز در ادامه گفت: پس از پیروزی دکتر پزشکیان دنبال سهم خواهی اجرایی نیستیم اما نظام باید درحوزه مدیریت پوست اندازی کند.
علی خسروی افزود: اگر نظام با اقدامات مدیریتی مشابه سال‌های گذشته می توانست موفق عمل کند باید تا به حال در بسیاری از عرصه ها با توفیق مواجه می شدیم. امیدواریم در دوره جدید نگاه جدیدی ایجاد شود تا به اهداف مد نظر رییس جمهور منتخب برسیم. نماینده ولی فقیه در گلستان: در انتصابات دخالت نمی کنم

وی گفت: حماسه ای که در انتخابات ریاست جمهوری رخ داد در گرو تلاش شبانه روزی نیروهای انقلاب بود. شرایط بسیار سختی بود. مردم ناامید شده بودند از حاکمیت و شبکه های بیگانه هم لحظه ای از تلاش برای ترغیب به تحریم انتخابات دست برنمی‌داشتند.

خسروی ادامه داد: دکتر پزشکیان امروز شرایط سختی را تجربه می کند. در وزارت کشور باید هماهنگی خوبی ایجاد شود تا امور داخلی سر و سامان پیدا کند و آرامش حاکم شود، از طرفی باید وزارت خارجه کار خود را به درستی انجام دهد تا اقتصاد و معیشت مردم رو به بهبود برود و امید در کشور جریان پیدا کند.

وی گفت: سفارشات نماینده ولی فقیه در گلستان به عنوان نماینده ولی فقیه در استان می تواند برای همگرایی در سطوح مختلف بسیار تاثیرگذار باشد.

 

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *