پایگاه خبری پریشهر

12 - نبايد مانع فعاليت اهالي رسانه شد/ رسانه ها مطالبه گري كنند

نباید مانع فعالیت اهالی رسانه شد/ رسانه ها مطالبه گری کنند

۱۸ مرداد ۱۴۰۳


پایگاه خبری پریشهر- رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با تاکید بر مطالبه گری رسانه ها گفت: نباید مانع فعالیت اهالی رسانه شد.

علی اصغر طهماسبی در بازدید از دفتر پایگاه خبری پریشهر به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: برخی مدیران از نقدهای اصحاب رسانه ناراحت شده و انتشاراخبار و گزارش رسانه ها به آنان بر می خورد در حالی که این  نگاه باید تغییر کند.

به گفته وی نگاه مسئولان و مردم به اهالی قلم  باید استفاده از ظرفیت رسانه ها باشد.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها کار نظارتی را بدون هیچ هزینه  و چشمداشتی انجام می دهند ادامه داد: این درحالی است که دستگاههای نظارتی برای انجام همین وظیفه نظارتی متحمل هزینه های زیادی می شوند.

طهماسبی گفت: مطبوعات و رسانه ها در امیدآفرینی جامعه نقش مهمی ایفا می کنند و همه باید تلاش کنند تا آنها بتوانند بدون دغدغه و ممانعت به رسالت اصلی خود عمل کنند.

وی با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار یادآور شد:  در عصر اربتاطات باید از ظرفیت های رسانه ای برای توسعه کشور استفاده کرد و اگر از این اصل غافل شویم بی تردید دچار مشکل خواهیم شد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: ممانعت از رسالت خبرنگاران هم نظام اسلامی را دچار ضرر و زیان خواهد کرد و هم مسئولان ما را در تحقق وعده های داده شده به مردم دچار مشکل می کند.

طهماسبی افزود: اهالی رسانه نیز باید اطلاع رسانی را صادقانه و بدون هرگونه حب و بغض و با جان و دل، نقاظ قوت و ضعف را به اطلاع مدیران و مردم  برسانند.

وی همچنین از خبرنگاران خواست که از حق و حقوق مردم دفاع کنند و جهت منافع عمومی مطالبه گری داشته باشند.

به گفته وی حاکمیت، قدرت و تریبون برای دفاع از خود دارد اما این مردم هستند که قدرت و‌ تریبونی جز رسانه ها برای دفاع از حقوق شان ندارند.

 

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *