پایگاه خبری پریشهر

شعار سال 1403 و آینده شهرک‌های صنعتی

فعالیت ۶۵۰ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی گلستان

پایگاه خبری پریشهر- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از استقرار ۲۴ شهرک و ناحیه صنعتی در استان گلستان خبر داد و گفت: ۶۵۰ واحد صنعتی در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعال هستند .

رضا شهمرادی  در قرارگاه خبری شهید همدانی با تشریح برنامه‌های هفته دولت افزود: با بهره برداری از این واحدهای صنعتی، یرای ۹ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال پروژه شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته دولت امسال، ۲۵ پروژه عمرانی با ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و ۱۶ پروژه با ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان با بیان اینکه رسالت عمده ما اجرای پروژه‌های عمرانی و یا شهرک‌سازی است، تصریح کرد: در سه سال گذشته سه هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرا شده است.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - فعاليت 650 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی گلستان

شهمرادی برق را چالش اصلی شهرک صنعتی اترک برشمرد و گفت: دستگاه‌های تامین و توزیع‌کننده برق باید نسبت به این مساله جدیت بیشتری داشته باشند تا با تامین برق این شهرک، مشکل سرمایه‌گذاران حل شود.

وی افزود: ۱۰ هکتار زمین برای حل مشکل برق شهرک صنعتی اترک در اختیار برق منطقه‌ای مازندران و گلستان قرار گرفت تا با ایجاد پست ۱۶۳ کیلووات، چالش برق شهرک صنعتی اترک حل شود.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *