پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
اتاق مشترك ايران و تركمنستان

یک گلستانی رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان شد

۵دیماه ۱۴۰۲

پایگاه خبری پریشهر- در انتخاباتی که امروز در محل اتاق ایران برگزار شد، رمضان بهرامی عضو هیات نمایندگان اتاق گرگان به عنوان رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان انتخاب شد.

بر اساس نتایج آرای این انتخابات ، رمضان بهرامی با ۷۱ رای نفر اول بهمن ایری با ۶۹ رای نفر دوم، مسعود پورقاز، مسعود قرجه و خوجه دردی قوچ زاده با ۶۸ رای سوم تا ششم، واحد شهبازی با ۶۶ رای نفر نفر هفتم و مجید محمد نژاد با ۴۹ رای نفر هشتم شادکام و قدرتی با ۴۶ رای نفر نهم و دهم ایندوره از رقابت ها شدند.
همچنین رضا ارخی با ۵۹ رای به عنوان بازرس اول و حمید دامغانی با ۵۵ رای بازرس دوم انتخاب شدند.
‏‌‏‌رمضان بهرامی رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان و عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز می باشد، او همچنین ریاست اتاق بازرگانی گرگان را هم در کارنامه دارد.

اتاق مشترک بازرگانی ایران ترکمنستان، مؤسسه ای عمومی، غیردولتی، غیر تجاری، و غیر انتفاعی و وابسته به اتاق ایران است که به استناد بندهای “د” و “ن” ماده ۵ قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۶۹ طبق اساسنامه صرفاً برای توسعه روابط اقتصادی در تمام بخشهای صنعتی، بازرگانی، معدنی، کشاورزی و خدمات و تشویق مبادلات و سرمایه گذاری های دو جانبه بین ایران و ترکمنستان تأسیس شده است.

حجم مبادلات تجاری در سال های گذشته با کشور ترکمنستان، تجار و بازرگانان این حوزه را بر آن داشت تا به منظور تسهیل این روابط، اتاق مشترک را تشکیل دهند.

سرانجام این اتاق در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد و تعدادی از فعالان تجاری در این حوزه (حقیقی و حقوقی) به عضویت این اتاق درآمدند.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *