پایگاه خبری پریشهر

گروه نوازی در گرگان

برگزاری دومین کنسرت گروه خوانی در گرگان

۲۳ خرداد ۱۴۰۳


مهشید گودرزیان- دومین کنسرت گروه خوانی و گروه نوازی موسسه فرهنگی آریا با حضور هنرمندان موسیقی استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

مدیر موسسه فرهنگی آریا گفت: فلسفه گروه نوازی به ۵ هزار سال قبل در ایران بر می گردد و در اسناد به دست آمده از ژانرهای مختلف سازی، ژانر سازهای بادی، سازهای کوبه ای و آوازی  و.. حضور دارد.

بهنام پهلوانی نژاد اظهار داشت: این فرهنگ ریشه قدیمی دارد و یکی از مصادیق ارزشمند، پرانرژی و دوست داشتنی موسیقی، فلسفه گروه نوازی است.

IMG 0196 scaled - برگزاري دومین کنسرت گروه خوانی در گرگان
گروه نوازی در گرگان

وی افزود: از این رو آکادمی موسقی آریا علاوه بر تقویت مهارتهای فردی هنرجویان، اهتمام ویژه ای به مقوله گروه نوازی دارد.

وی گفت: هنرجویان در گروه نوازی از یک سو آداب صحنه و  آداب اخلاقی و اجتماعی و از سوی دیگر مسایل فنی را فرا می گیرند.

پهلوان نژاد اضافه کرد: در گروه نوازی، هنرجویان قدرت اجرای گروهی پیدا می کنند و این امر توان تک نوازی آنها را نیز افزایش می دهد.

مدیر موسسه فرهنگی آریا یادآور شد: اساتید موسیقی در آکادمی آریا با حساسیت و دقت بالا نسبت به انتخاب گروهها اهتمام کرده و در تمام مراحل نظارت دقیقی بر کار دارند.

وی با اشاره به اینکه  فعالیت های هنرجویان موسیقی، این فرهنگ را زنده نگه می دارد ادامه داد: تلاش می شود تا این فرهنگ به نسل های آینده منتقل شود.

پهلوان نژاد تأکید کرد: باید قدردان پیشکسوتان عرصه موسیقی بود و به پشتوانه همراهی و هدایت های آنهاست که هنر موسیقی به آینده ها منتقل شود.

در دومین کنسرت گروه نوازی موسسه فرهنگی آریا که با حضور کم نظیر علاقمندان به موسیقی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد گروههای موسیقی به اجرای برنامه پرداختند.

آکادمی موسیقی آریا در سال ۱۳۹۴ با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مکان قدیم خود واقع در گرگان، روبروی پارک شهر، کوچه استادیوم ورزشی شروع به فعالیت نمود و در زمان فعالیت خود سعی در تحقق شعار آموزش صحیح، هدفمند و با برنامه نمود. با برنامه ریزی صحیح و با همت اساتید گرانقدر و اطمینان خانواده های عزیز، امروزه آکادمی موسیقی آریا با مجموعه آموزشی بیش از ۴۰ نفره در حال خدمت رسانی به علاقمندان هنر می‌باشد.

آموزش کلیه سازهای ایرانی و جهانی، علوم تئوری موسیقی،هارمونی و کنترپوان،آهنگسازی، کلاس های کنکور هنر، برگزاری ورکشاپ های تخصصی موسیقی،صدابرداری، میکس و مسترینگ و  تولید و تنظیم موسیقی بخشی از خدمات این آکادمی است.

 

VID_20240612_211937_695.mp4

 

IMG 0163 scaled - برگزاري دومین کنسرت گروه خوانی در گرگان

 

IMG 0096 1 scaled - برگزاري دومین کنسرت گروه خوانی در گرگانIMG 0099 scaled - برگزاري دومین کنسرت گروه خوانی در گرگان

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *