پایگاه خبری پریشهر

photo 2024 01 04 22 38 59 - دولت چهاردهم بر اجرای چهار پروژه بزرگ استان اهتمام کند

دولت چهاردهم بر اجرای چهار پروژه بزرگ استان اهتمام کند

۱۹ مرداد ۱۴۰۳


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: از رئیس جمهور خواسته است اجرای چهار پروژه بزرگ آب شیرین کن غرب استان، گردشگری آشوراده ، پتروشیمی و منطقه آزاد را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار پریشهر،عبدالغفور امانزاده در نشست با خبرنکاران اظهار داشت: چندی پیش نگرانی خود از تغییر برنامه ها و پروژه ها با عوض شدن دولت‌ها را نزد نماینده ولی فقیه و دکتر پزشکیان ابراز کرده بودم.

وی با تأکید بر اینکه ما خواهان به نتیجه رسیدن پروژه های بزرگ استان در دولت چهاردهم هستیم خاطرنشان کرد: دکتر پزشکیان در پاسخ به درخواست ما با صدای بلند اعلام کرد که پروژه های استان گلستان را اجرا خواهم کرد.

امانزاده یادآور شد: گلستان از نظر محرومیت در رتبه ۲۵  کشوری قرار دارد و از سوی دیگر از نظر منابع درآمدی جزو ۱۰ استان برتر کشور است.

وی با بیان اینکه این امر مایه رنج نمایندگان است تأکید کرد: ما نمایندگان باید کاری کنیم که رتبه محرومیت استان تا حد امکان کاهش بیابد.

مان زاده افزود: خوشبختانه فردی به عنوان رئیس حمهور انتخاب  شد که مردم گفتمان وی را تایید کردند، گفتمان رئیس جمهور  برگرفته از صداقت و شجاعت یکرنگی بود و این در ذات  مردم ترکمن صحرا نهفته شده است.

وی با اشاره به انتخاب وزرا از سوی رئیس جمهورر یادآور شد: مجمع نمایندگان ایتان با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در کنار دولت هستند و به دولت کمک خواهند کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای وزرا دو نفر موافق و دو نفر مخالف صحبت می کند دو نفری که برای مخالفت با  وزرای پیشنهادی صحبت می کنند در مخالفت با دولت نیست بلکه در راستای  تقویت وزیران است.

امن زاده خاطرنشان کرد: اگر دولت کارامدی روی کار بیاید نمایندگان در کنارش خواهند بود مجمع نمایندگان گلستان همه اعتقاد دارند در کنار دولت باشند.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *