پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
parishahr.ir zistbom - حمایت هفت هزار میلیارد ریالی از توسعه زیست بوم فناوری گلستان

حمایت هفت هزار میلیارد ریالی از توسعه زیست بوم فناوری گلستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از حمایت هفت هزار میلیاردی به منظور توسعه زیست بوم فناوری اطلاعات این استان خبر داد.

سیدمحمد در دیدار با  معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به عملکرد و دستاوردهای موفق استان گلستان که در ۲ سال گذشته در زیست‌بوم نوآوری رقم زده است، این استان مورد حمایت ویژه از سوی این معاونت قرار گیرد.

وی بیان کرد: همچنین مقرر شد از منابع استانی نیز در حوزه زیرساخت و هم در حوزه فعالیت‌های مرتبط با توسعه زیست‌بوم فناوری اعتبارات مناسبی تخصیص داده شود.

وی یادآور شد: به عنوان نماینده رسمی استاندار گلستان قول و تعهد داده شد که در ۲ سال آتی حمایتی بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیست‌بوم فناوری استان اختصاص داده شود.

معاون استاندار گلستان اضافه کرد که در این دیدار، معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز حمایت ۵۰۰۰ میلیارد ریالی این معاونت در ۲ سال پیش رو را برای توسعه زیرساخت‌های فناورانه استان گلستان را اعلام کرد.

دهنوی اضافه کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد معاونت علمی مربوطه برای کمک به هزینه‌کرد اعتبار مالیاتی شرکت‌های خصوصی بزرگ در راستای توسعه زیست‌بوم فناوری استان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قرار شد متن تفاهم‌نامه مشترک آماده شود و این برنامه مشترک به تائید استاندار گلستان و تائید و تصویب معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برسد.

در این جلسه سیدمحمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، مهدی غفاری مدیر پارک علم و فناوری گلستان، مهدی الیاسی معاون سیاستگذاری

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *