پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
برقراري روابط سالم در ادارات

برقراری روابط سالم در ادارات

پایگاه خبری پریشهر- رئیس جمهور  بر برقراری روابط سالم در ادارات تاید و گفت: همه مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی باید برای نوکری و خدمتگزاری مردم  تلاش کنند.

آیت اله رئیسی در سفر به گلستان و در جمع مردم استان در مصلی این شهر اظهار داشت: کوچکترین فساد اداری در دولت صادق الوعد قابل تحمل نیست.

وی افزود: مردم باید احساس کنند هنگامی که به سازمانی مراجعه می کنند گره ای از کارشان باز می شود و تحقق این مهم با سخن نیست بلکه در عمل باید اقدام شود.

آیت اله رئیسی ادامه داد: دشمنان به دنبال فسادنمایی هستند و به همین دلیل هرجا بستری از فساد مشاهده شود باید برچیده شود و نباید اجازه داد کوچکترین فسادی در ادارات لانه کند.

وی با بیان اینکه دشمن امید مردم را نشانه گرفته است  تصریح کرد: دشمن به دنبال آن است که امید مردم را به یاس تبدیل کند لذا کار امروز ما در دولت امیدافرینی است .

رییس‌جمهور با بیان اینکه انسجام و وحدت مردم گلستان با همزیستی اقوام متعدد مانند سنی، ترک، شیعه، بلوچ، مازندرانی، سیستانی و… مثال زدنی است تاکید کرد که دولت سیزدهم به هیچ وجه فساد را بر نمی تابد و کوچکترین رابطه غیرسالم اداری در این دولت قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جمع مردم گرگان اظهار کرد: خرسندم که امروز در جمع با صفای مردم عزیز استان گلستان هستم. مردمی که در عرصه‌های مختلف سیاسی امتحان خود را به خوبی پس دادند. مردمی که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از اسلام و قرآن و امام (ره) حمایت کردند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس خوش درخشیدند.

وی افزود: مردم گلستان شهدای بزرگی تقدیم کردند و جانبازان عزیزی سلامت خودشان را برای دفاع از انقلاب و نظام و اسلام از دست دادند.

رییس جمهور گفت: خطه گلستان و مردم این سامان که از اقوام مختلفی گرد هم آمده‌اند و در کنار یکدیگر زندگی با صفا و همراه با تلاش، معنویت و همزیستی را دنبال می‌کنند، مردمی نمونه هستند.

رییس جمهور گفت: کشور ما با حضور و همراهی مردم دارای اقتدار است. نخستین مؤلفه قدرت در جامعه ما مردم با ایمان همیشه در صحنه هستند و آن چه دشمن را ناامید کرد همین مؤلفه قدرت است.

آیت‌الله رییسی ادامه داد: مردم باایمان و همیشه در صحنه و آماده برای خطر کردن مهم‌ترین مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: نیروهای مسلح افتخار هستند که در کنار پیشرفت‌های اقتصادی جزو مؤلفه‌های مهم قدرت در کشور هستند.

رییس جمهور افزود: پیشرفت کشور در علم و فناوری در مراکز دانشگاهی و فناوری از دیگر مؤلفه‌های قدرت ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: پیشرفت های شگفت‌آوری که باوجود تهدیدها در کشور پدید آمده و افتخاراتی که جوانان ما در عرصه‌های علمی جهان خلق کردند از دیگر نشانه‌های قدرت ایران هستند.

آیت الله رییسی ادامه داد: نیروهای با ایمان و مقاوم در مقابل دشمن امت اسلامی، نیروی مقاومت و نیروی در صحنه، مؤمن و وفادار به اسلام را شکل داده است و این‌ها قدرتی است که به منطقه شکل جدیدی داده است.

parishahr.ir rais jomhor1 - برقراري روابط سالم در ادارات

وی اظهار کرد: یک قدرت به نام قدرت مردم در جامعه امروز ظهور کرده است و در آن مردم می‌خواهند ایستادگی و مقاومت کنند و استقلال داشته باشند و در مقابل دشمنان تسلیم نشوند و این‌ها قدرت‌های نوظهوری است که در منطقه ایجاد شده است..

وی ادامه داد: بیش از ۷۰ روز است که مردم فلسطین بدون تجهیزات نظامی خاص در حال مقاومت هستند و با تجهیزات مقدماتی خود در برابر مجهزترین نیروهای نظامی ایستادگی می‌کنند.

رییسی گفت: دنیا شگفت‌زده شده که چگونه این نیروهای مردمی مقاومت می‌کند که دلیل آن نیروی ایمان و توکل به خداست که در جوانان فلسطینی دیده می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی با سران برخی کشورها صحبت می‌کنم به صراحت می‌گویند این جوانان چگونه می‌توانند در مقابل رژیم صهیونیستی این‌گونه قدرتمند ظاهر شود؟

رییسی افزود: این‌ها آموزه‌هایی است که مردم فلسطین از نظام اسلامی و انقلاب اسلامی دارند چرا که ملتی که شهادت را افتخار بداند پیروز است و چون خون بر شمشیر پیروز خواهد بود.

رییس جمهور گفت: در دهه نخست می‌خواستند نظام تشکیل نشود، در دهه دوم می‌خواستند نظام تثبیت نشود، در دهه سوم می‌خواستند نظام گسترش نیابد و رشد نکند و امروز هم می‌خواهند نظام پیشرفت نداشته باشد اما هرگز نتوانستند چون مردم ما می‌خواهند ایران در همه ابعاد و حوزه‌ها پیشرفت داشته باشد.

وی افزود: می‌توانیم بگوییم ایران، ایرانِ پیشرفته و فناور است. آگاهان جهان ببینند چگونه مردم با اراده و جوانان ما کار می‌کنند و پیشرفت دارند.

رییسی ادامه داد: می‌خواستند پیشرفت تولید را متوقف کنند، می‌خواستند رشد علم و فناوری را متوقف کنند، می‌خواستند صنعت نظامی ما را متوقف کنند، قصد دارند در کشور توسعه نباشد اما هرگز موفق نشدند و باز هم موفق نمی‌شوند چون ملت ایران اراده کرده در مقابل دشمنان بایستد و همه این موفقیت‌ها را داشته باشد.

وی خطاب به صنعتگران، معدنکاران، تولیدکنندگان و فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی گفت: جایگاه فعالیت شما سنگر است و کشور می‌تواند در تامین کالاهای اساسی خودکفا باشد و نیازی به واردات نداشته باشد و این ظرفیت در کشور وجود دارد و ما در بسیاری از عرصه‌ها توانستیم از واردکننده به صادرکننده تبدیل شویم.

رییس جمهور بیان کرد: دانشمندان خواستند مانع دسترسی ما به واکسن کرونا شوند اما ما از واردکننده به صادرکننده تبدیل شدیم و این موفقیت در زمانی به دست آمد که واکسن را به ما نمی‌دادند. در بسیاری از عرصه‌ها همین است و کشور می‌تواند خودکفا شود.

parishahr.ir rais jomhor2 - برقراري روابط سالم در ادارات

 

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *