پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
اشتغال مددجويان كميته امداد گلستان

ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی جدید برای مددجویان کمیته امداد گلستان

۶ مهر ۱۴۰۲


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از ایجاد ۴۰ هزارفرصت شغلی ویژه مددجویان و خانوارهای نیازمند جامعه توسط این نهاد انقلابی در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: این تعداد اشتغال با پرداخت ۴۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه محقق شده است.

مرتضی فیروزآبادی در بازدید از پنل‌های خورشیدی روستای «قراول تپه» از توابع بخش مرکزی این شهرستان مرزی اظهار کرد: امسال مجلس شورای اسلامی ۳۵۰ هزار میلیارد ریال در قانون بودجه و در قالب تسهیلات اشتغالزایی برای کمیته امداد حضرت امام (ره) تصویب کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴.۵ همت از تسهیلات مصوب جذب شده است، اضافه کرد: تلاش مجموعه مدیران کمیته امداد جذب کامل تسهیلات پیش‌بینی شده برای اشتغال مددجویان و نیز افراد بیکار جزو پنج دهک با درآمد پایین جامعه است.

فیروزآبادی یادآور شد: کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در سال گذشته افزون بر ۹۰ درصد تسهیلات مصوب در حوزه اشتغالزایی را جذب کرد.

بازدید معاون اشتغال کمیته امداد کشور از طرح اشتغال پایدار مددجویان با نصب پنل‌های خورشیدی در گنبدکاووس

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور همچنین از طرح ایجاد زنجیره‌های تولیدی با محوریت شرکت‌های بزرگ اقتصادی و تولیدی برای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: اگر تسهیلات اشتغال، وام‌های خُرد، مشاغل کوچک و متوسط به شرکت‌های بزرگ اقتصادی متصل شوند، علاوه بر پایداری بیشتر اشتغال، درآمد بالاتری نصیب مددجو خواهد شد.

فیروزآبادی افزود: بازدید امروز از برخی واحدهای تولیدی و اقتصادی استان گلستان هم با هدف ظرفیت‌سنجی از این واحدها و صحبت با مدیران آن برای راه‌اندازی زنجیره‌های تولیدی ویژه مددجویان انجام شد.

وی اضافه کرد: در نشست امروز با مسوولان گلستان مقدمات راه‌اندازی زنجیره‌های تولیدی با محوریت شرکت‌های بزرگ اقتصادی این استان بررسی و فراهم خواهد شد. بازدید معاون اشتغال کمیته امداد کشور از واحد تولیدی محصولات غذایی سنتی در گنبدکاووس

 

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *