پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
آغاز طرح تشدید نظارت بر نانوایی‌هاي گلستان

آغاز طرح تشدید نظارت بر نانوایی‌های گلستان

این روزها، شلوغی صف­‌های نان نه تنها در مرکز گلستان بلکه در اکثر شهرهای استان گلستان به یک معضل جدی برای شهروندان تبدیل شده است به طوری که در مردم ساعت­‌ها از وقت خود را برای خرید نان در صف­‌های طولانی صرف می­‌کنند.

از سوی دیگر کیفیت نان ارایه شده از سوی برخی نانوایان موجب شده تا استاندار گلستان با انتقاد از و عملکرد کیفی خبازی‌های گلستان و با هدف ساماندهی به وضعیت موجود، نظارت بر نانوایی‌های گلستان به اداره‌کل صمت واگذار شد

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با دستور صریح استاندار گلستان و به منظور وحدت رویه دستگاه‌های اجرایی ناظر ، نظارت بر نانوایی‌های استان گلستان با محوریت اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پریشهر، درویشعلی حسن زاده  ادامه داد: نظارت بر عملکرد خبازان از اهمیت بسیار ویژه‌ای برای دولت برخوردار است و از خبازی‌های استان گلستان نیز توقع داریم با توجه به کیفیت مطلوب گندم استان گلستان، آرد با کیفیت تحویل مردم شود.

وی افزود:: متاسفانه در حال حاضر عملکرد خبازی‌های استان چندان مطلوب نیست و علاوه بر این که نان با کیفیت تحویل مردم استان نمی شود، صف‌های نانوایی‌ها نیز شلوغ است.

حسن زاده اضافه کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و با تشکیل دبیرخانه هماهنگی نظارت بر خبازی‌های استان، حضور گشت‌های نظارتی و نظارت بر نانوایی‌ها افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد:  طی یک هفته گذشته بیش از ۶۷۰ مورد بازرسی از خبازی‌ها در سطح استان انجام شده که منجر به تشکیل ۹۲ فقره پرونده برای خبازی‌های متخلف شده که برای صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

حسن‌زاده تاکید کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند هرگونه تخلف واحدهای صنفی استان بویژه خبازی‌ها را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اعلام نمایند.

 

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *