پایگاه خبری پری شهر

پریشهر
رونق تولید

رونق تولید ۶۹ واحد تولیدی در گلستان

رییس کل دادگستری گلستان گفت: پارسال و با راه‌اندازی دوباره خط تولید ۶۹ واحد تعطیل در این استان، زمینه اشتغال پایدار و بازگشت ۷۹۴ نفر به کار فراهم شد.

به گزارش  روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی افزود: فعالیت دوباره این واحدهای تعطیل با همکاری دستگاه های اجرایی و پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان انجام شده است.

وی ادامه داد: ایجاد واحدهای صلح و سازش برای حل و فصل مسائل کارگری، راه اندازی مرکز داوری و شعبه شورای حل اختلاف ویژه تجار و شرکت های تولیدی با همکاری اتاق بازرگانی از دیگر اقدام سال قبل دادگستری گلستان برای هموار کردن مسیر تولید بود.

آسیابی به تلاش دادگستری گلستان برای جلوگیری از توقف واحدهای تولیدی اشاره کرد و افزود: جلوگیری از توقیف خط تولید، رسیدگی خارج از نوبت و حداکثر پنج ماهه به پرونده واحدهای تولیدی در شعبه های تخصصی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصادی برای ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از جمله این تلاش در این دستگاه قضایی است.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: سال قبل توسط دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ۳۴۸ واحد تولیدی تعطیل شناسایی شد تا با کمک دستگاه های اجرایی مشکلات این واحدها بررسی و برای رفع موانع بر سر راه تولید این کارخانه ها تلاش شود.

وی افزود: برای سرعت بخشیدن به رفع موانع تولید، فعالیت دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در دادسرای مرکز استان متمرکز شده تا با اختیارات نظارتی که دادستان مرکز استان دارد در صورت نیاز برای حل مشکلات سایر حوزه های قضایی اقدام شود .

گلستان هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی فعالیت دارد که بیشتر آن ها در شهرکها و نواحی صنعتی مستقر هستند.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *