پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
IMG 20240606 232445 849 1000x1000 -  بندرگز شهر فراموش شده/  ورزشکاران را دریابید

 بندرگز شهر فراموش شده/  ورزشکاران را دریابید

 

☑️این روزها در سراسر استان شاهد برگزاری جلسات متعدد مسئولان امر  از نمایندگان مجلس  گرفته تا  فرمانداران و مدیر کل ورزش و جوانان با جوانان و ورزشکاران و برای شنیدن درد دلهای آنان هستیم .

☑️گویا شهر بندرگز در میان شهرهای استان، شهری فراموش شده است و انگار این  شهر در عرصه ورزش جایگاهی نداشته و ورزشکاری هم ندارد.

☑️ جناب ایری، شما نماینده همه مردم منطقه هستید و انتظار می رود پیگیر مشکلات همه شهرهای حوزه انتخاباتی تان باشید و  درد دلهای آنان را گوش دهید.

☑️اما با این وجود، شاهد هستیم جنابعالی بار‌ها با مسئولان شهرهای بندرترکمن، کردکوی ، گمیشان و جامعه ورزش این شهر‌ها و بخش‌ها جلسات متعدد برگزار و پیگیر مسایل و مشکلات آنان هستید.

☑️خبرها حاکی از آن است حتی در روستاهای اطراف شهر بندرگز هم بارها حاضر شدید و پای صحبت آنان نشستید، ولی گویا با بندرگزیها بیگانه اید و مشکلات جوانان و ورزشکاران این شهر برای شما اهمیتی نداشته و انگار بندرگز جزو حوزه انتخاباتی تان نیست.

☑️ مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان نیز که با ورزش بندرگز کاری نداشته و شهر به امان خدا رها کرد.

☑️ جناب برزمین به تمام شهرها و بخش های استان بارها سرکشی کرده و با اهالی ورزش آنان جلسات مستمر برگزار می‌کند ولی از ورزشکاران بندرگز دوری و برای مشکلات ورزش شهرستان بندرگز هیچ ارزش و اهمیتی قائل نیست.

☑️جوانان و ورزشکاران بندرگزی توقع توجه بیشتری از  فرماندار بندرگز داشتند که متاسفانه  عملکرد جناب فرماندار نیز ثابت کرد انتظار جوانان بندرگزی، انتظار بیهوده ای بوده است.

☑️ البته سرکشی و نشست با اهالی ورزش سایر شهرها را هم به فال نیک میگیریم و از این بابت تشکر هم میکنیم ولی انتظار داریم حداقل گوشه چشمی به مسائل و مشکلات ورزشکاران بندرگز هم داشته باشید.

☑️دیدار و نشست با اهالی ورزش شهرستان بندرگز و شنیدن درد دلهای آنان ولو اینکه حتی کاری هم انجام نشود توقع زیادی نیست.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *