پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
ساخت مسكن توسط خيرين

از سوی خیرین گلستانی صورت گرفت: کمک ۹۳ میلیارد ریال برای احداث مسکن نیازمندان

۲۰ فروردین ۱۴۰۳


الهام رئوفی فر–  مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی جساب۱۰۰ حضرت امام خمینی ره استان گلستان گفت:  از سوی خیرین گلستان در سال گذشته ۹۳ میلیارد ریال به حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره )به منظور کمک به ساخت مسکن نیازمندان کمک نقدی و غیر نقدی کرده اند.

عسگری افزود: از این میزان ۹۱ میلیارد ریال کمک غیر نقدی و در قالب تامین مصالح، تامین نیروی انسانی در قالب استاد کار و کارگر و ارائه خدمات فنی و مهندسی و مبلغ ۲ میلیارد ریال هم کمک نقدی بوده است

وی اظهار داشت:  ۱۷۸ واحد مسکونی شهری و روستایی نیز طی این مدت با کمکهای حساب ۱۰۰ احداث شده و یا در حال احداث است.

parishahr.ir maskan 1 - از سوي خيرين گلستاني صورت گرفت: كمك 93 ميليارد ريال براي احداث مسكن نيازمندان
مسکن نیازمندان

عسگری ابراز داشت؛خیرین نوعدوست همچنین ۳۷۱۱ متر مربع زمین با کاربری مسکونی به حساب ۱۰۰ برای ساخت مسکن هبه کردند که ۳ هزار و ۲۹۴ متر آن در در روستاها و ۴۱۷ متر آن در ۲ شهر استان است .

مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی حساب۱۰۰ حضرت امام خمینی ره استان گلستانبا تقدیر از کمکهای خیرین برای ساخت و کمک به ساخت مسکن نیازمندان و طلب خیر برای آنان، از کلیه هم استانهای عزیز خواست در این امر خداپسندانه (ساخت سرپناه برای نیازمندان) مشارکت نمایند.

وی با بیان اینکه شعار ما ساخت سرپناه امن است، گفت: با توجه به هماهنگی های انجام گرفته، ساخت واحدهای مسکونی در مناطق روستایی در قالب تیپ های متفاوت بنا به شرایط آب و هوایی و مسائل جغرافیایی ساخته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع مسکن برای نیازمندان از مباحث اصلی در توانمندسازی آنها به شمار می رود، اظهار داشت: براساس سیاست های کمیته امداد اولویت ساخت واحدهای مسکونی به مناطق روستایی تعلق دارد زیرا مسکن گران ترین خدمتی است که به نیازمندان ارائه خواهد شد.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *