اولین میزگرد علمی بازاریابی با محوریت بازاریابی مسالهمحور در گرگان به همت انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه استان گلستان برگزار شد.
رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه استان گلستان گفت: بهرهگیری از مشاهدات، منابع، تجارب و مطالعات تطبیقی نسبت به شناسایی، ایجاد، طبقهبندی و اولویتبندی فهرست موضوعات بازاریابی مسئلهمحور در استان گلستان به صورت واقعبینانه و عملگرایانه از ماموریت های این انجمن است.
دکتر بهزاد شهرآبی اظهار داشت: در شرایط رکود تورمی اقتصاد در ایران به خصوص تحت تاثیر همهگیری بیماری کرونا، حفظ زمان و منابع موجود و بهرهبرداری حداکثری از آنها در اولویت مقامات سیاستگذار ، مدیران و سرپرستان خانوار میباشد. وی افزود: تشخیص درست مسئله شامل فرصتها و تهدیدهای پیش رو اهمیت خواهد یافت. انجمن علمی بازاریابی ایران به عنوان یک ذهن خصوصی متشکل از اساتید و متخصصین بازاریابی کشور در کنار ساختار دولتی توجه و تلاش خود را بر آموزش، پژوهش، مشاوره و اطلاعرسانی متمرکز ساخته است
دکتر مهدی نقوی، دبیر انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه استان گلستان نیز گفت: با توجه به تامین ۵۵ درصدی منابع درآمدی استان گلستان و حدود ۲۳ درصد نرخ اشتغال استان در حوزه کشاورزی، توجه به قیمتگذاری محصولات، شبکه توزیع، فرایند بازاریابی و برندسازی آنها از موضوعات دارای اولویتی است که در راستای حل مسئله و ارائه راهکار در این جلسات به آن خواهیم پرداخت.
وی افزود: با توجه به ظرفیتهای استان در حوزه گردشگری نیز، بررسی طرح جامع گردشگری شهر گرگان از دیگر موضوعات دارای اهمیت شناسایی شد.