پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
۶۸ درصد بودجه شهرداری کلاله محقق شد

۶۸ درصد بودجه شهرداری کلاله محقق شد

شهردار کلاله بودجه امسال این شهر را ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون حدود هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آن معادل ۶۸ درصد محقق شده است.

برضا گزمه روز پنجشنبه در دیدار با کارکنان دفتر خبرگزاری ایرنا در گنبدکاووس اظهار کرد: با توجه به درآمدهای شهرداری به طور قطع بقیه بودجه هم تا پایان سال محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ درصد بودجه شهرداری کلاله عمرانی است، افزود: بودجه امسال کلاله در مقایسه با ۲۸۰ میلیارد ریال سال ۱۴۰۰ افزون بر هفت برابر رشد را نشان می‌دهد و با توجه به اینکه هنوز ۴۰ تا ۵۰ درصد معابر این شهر جدول گذاری و زیرسازی نشده اولویت خود را در ۲ سال اخیر به اجرای پروژه‌های عمرانی معطوف کردیم.

شهردار کلاله ادامه داد: تلاش داریم برای استقبال از فصل بهار تا پایان سال ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه برای زیباسازی فضا و مبلمان شهری کلاله هزینه شود.

گزمه گفت: امسال همچنین موفق شدیم ۱۰ هزار میلیارد ریال املاک برای شهرداری کلاله تملک کنیم و احداث ساختمان جدید شهرداری و یا پارکینگ طبقاتی از جمله پیشنهادات اجرایی در این املاک است.

وی همچنین از راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری کلاله خبر داد، بیان کرد: مردم می‌توانند برای آگاهی از اقدامات شهرداری در بخش‌های مختلف عمرانی، اجرایی، مناقصات و هر اتفاقی که در این مجموعه رخ می‌دهد به سامانه https://shafaf.kalaleh.ir مراجعه کنند.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *