پایگاه خبری پریشهر

پریشهر

نتایج نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر رگن اعلام شد

فرماندار گرگان گفت: س از پایان شمارش آرای انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان نتایج نهایی انتخابات شورای شهر گرگان اعلام شد.
به گزارش پریهر، محمد حمیدی اظهار داشت: ناصر گرزین با ۱۱ هزار و ۹۲۲ رای، حجت مقسم با ۱۰ هزار و ۱۶ رای، عیسی مهری با ۹ هزار و ۱۲۹، اکبر بصیرنیا با ۸ هزار و ۹۲۸، سیدمیثم حسینی با ۸ هزار و ۴۵۹، صفر پایین‌محلی با ۸ هزار و ۳۹۵ رای، خانم زهرا نورا با ۸ هزار و ۲۷۷ رای، مهران کاظم نژاد با ۷ هزار و ۶۷۱، حمیدرضا آقامولایی با ۷ هزار و ۱۵۸ رای به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان انتخاب شدند.

وی افزود:  ۵ هزار و ۲۶۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی برای برگزاری انتخابات در شهرستان گرگان فعالیت دارند.

۲۵ نفر از کاندیداهای شوراهای اسلامی گرگان از عرصه رقابت کنار رفتند و ۱۴۶ نفر در گردونه رقابت با یکدیگر قرار داشتند.

فرماندار گرگان با بیان اینکه در شهرستان گرگان ۲۶۳ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است، از افزایش ۲۰ درصدی تعداد شعب در مقایسه با دوره قبل خبر داد و افزود: ۲۵ شعبه نسبت به دوره قبل اضافه شده است.

حمیدی با اشاره به اینکه به طور متوسط در هر شعبه ۱۰ نفر از عوامل اجرایی حضور داشتند، گفت: ۵ هزار و ۲۶۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی برای برگزاری انتخابات در شهرستان گرگان فعالیت کردند.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه ۱۴۳ شعبه اخذ رای در گرگان پیش‌بینی شده بود، گفت: ۶ صندوق سیار در گرگان در نظر گرفته شد.

حمیدی با بیان اینکه ۳۳۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان گرگان بودند، افزود: از این تعداد ۸ هزار نفر رای اولی بودند.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *