پایگاه خبری پریشهر

پریشهر

ظرفیت گلستان برای رونق قایقرانی کم نظیر است

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: گلستان با برخورداری از رودخانه‌های متعدد و دریای خزر و استعدادهای فراوان ظرفیت مناسبی برای رونق قایقرانی دارد که در صورت استفاده صحیح از این فرصت‌ها می‌تواند بیش از گذشته در این رشته افتخارآفرینی کند.

علیرضا سهرابیان در مجمع انتخابات هیات رییسه قایقرانی گلستان اظهار کرد: عادل مجللی یکی از قهرمانان ملی قایقرانی گلستان است که می‌تواند به الگوی صحیح برای استعدادهای جوان این رشته تبدیل شده و به رونق بیشتر این ورزش در استان کمک کند.

وی ادامه داد: هیات‌های قایقرانی در استان‌ها باید به دنبال رفع نیازها با تکیه بر تکمیل زیرساخت‌ها باشند تا پس از فراهم‌شدن کامل شرایط انجام ورزش حرفه‌ای، حرکت به سمت کسب افتخارات داخلی و خارجی آغاز شود.

رییس فدراسیون قایقرانی با اشاره به امدادرسانی مجموعه قایقرانی کشور در حوادث گفت: حضور قایقرانان در سوانح طبیعی از جمله سیل سال ۹۸ گلستان بعنوان اولین امدادگران از سوی فدراسیون جهانی مورد تقدیر قرار گرفت ولی در کشور کسی این خدمات را ندید.

سهرابیان افزود: تجربه حضور قایقرانان در سیل پلدختر نیز مورد استفاده قرار گرفت و چند نفر که به دلیل خرابی جاده، امکانی برای دسترسی به مراکز درمانی نداشتند، از مرگ نجات داده شدند.

وی بیان کرد: فدراسیون قایقرانی برای استمرار فعالیت‌های امدادرسانی نیازمند تجهیزات بیشتر است تا در صورت بروز حوادث، از خدمات ورزشکاران این رشته برای کمک به آسیب دیدگان استفاده شود.

رییس فدراسیون قایقرانی با انتقاد از نبود باشگاه اختصاصی قایقرانی در گلستان ادامه داد: این استان با دارا بودن پتانسیل‌های بی بدلیل خود باید باشگاهی در رده اول کشوری داشته باشد تا استعدادهایی همچون عادل مجللی بجای حضور در استان‌های دیگر پرچم افتخار گلستان را در ورزش قایقرانی به دست بگیرند.

 

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *