پایگاه خبری پریشهر

پریشهر

سالن ورزشی صدرا بندرگز، افتتاح نشده تعطیل شد

پریشهر- تنها مدتی کوتاه پس از افتتاح سالن صدرا شهرستان بندرگز با حضور ” مسعود سلطانی فر” وزیر ورزش و جوانان، این سالن ورزشی تعطیل شد.

سالن ورزشی چند منظوره صدرا بندرگز پس از ۱۸ سال  و با هزینه ای بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی در دهه فجر سال ۹۹ به بهره برداری رسیده بود.

این سالن در حالی افتتاح شد که پیش از این کارشناسان به  استفاده از آن به دلیل نواقص و مشکلات موجود هشدار داده  و مدعی شده بودند که به دیلل طولانی شدن زمان ساخت این پروژه، بخش هایی از سالن، استانداردهای لازم را از دست داده که ضروری است با تزریق اعتبار جدید، این نواقص رفع و شرایط برای استفاده ورزشکاران فراهم شود.

اینکه چرا این سالن ورزشی با وجود نواقص و مشکلات، آن هم با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره  برداری رسید سوالی است که مدیر کل ورزش و جونان گلستان باید به آن پاسخ دهد.

اینکه چرا احداث یک سالن ورزشی در شهری کوچک  ۱۹ سال به طول می انجامد خود جای بحث دارد اما سوال اصلی این است که چرا این  سال بعد از مدت کوتاهی تعطیل شد؟ چرا این سالن در برنامه  افتتاح قرار گرفت و اساسا در صورت صحت ادعای کارشناسان، چه میزان اعتبار مجدد برای اصلاح آن نیاز است ؟ چه زمانی این اعتبار تزریق می شود؟ آیا برای رفع مشکلات احتمالی موجود نیز مردم شهر باید ۱۹ سال صبوری کنند؟

 

 

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *