پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
سفر گروهي دوچرخه سواران بندرگز

سفرگروه دوچرخه سواری بندرگز به مشهد مقدس

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرگز گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع)گروه دوچرخه سواری مسافران حرم ، مسیر بندرگز به مشهد مقدس را رکاب می زنند.

محسن مردانی نوکنده اظهار داشت:  گروه دوچرخه سواری مسافران حرم شهرستان بندرگز سفر خود را روز سه شنبه ١۴٠٣/٢/٢۵ از مرقد مطهر شهدای گمنام بندرگز آغاز خواهند کرد  و طی ۶روز مسافت بندرگز به مشهد مقدس را طی خواهند کرد.

به گفته وی این گروه دوچرخه سوار روز دوشنبه ١۴٠٣/٢/٣١ در جوار مرقد مطهر حضرت امام رضا(ع)به سفر خود پایان می دهند

 

2e64cc21 f8cc 4ded 94be 8e5bf491fb8d - سفرگروه دوچرخه سواری بندرگز به مشهد مقدس

مردانی همچینن از آغاز اجرای طرح استعداد یابی ورزشی دانش آموزان ابتدایی در دو مدرسه شهیدان کمالی و سمأ بندرگز در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ٢۴و٢۵اردیبهشت ماه سسلجاری خبر دا.

وی افزود: این طرح پیرو تدوین طرحی از سوی اداره ورزش و جوانان  شهرستان بندرگز و با همکاری دانشگاه آزاد  و آموزش و پرورش شهرستان گاه بصورت پایلوت در دو مدرسه ابتدایی بندرگز اجرا می گردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرگز یادآور شد: در صورت  کسب نتیجه مطلوب، این طرح  در سطح تمام مدارس شهرستان اجرا می شود.

در این طرح تیم استعدادیابی متشکل از اساتید و دانش آموخته گان تربیت بدنی باحضور در مدارس ضمن سنجش و ارزیابی  علمی دانش آموزان نسبت به صدور کارنامه  استعداد یابی به هر دانش آموز اقدام که در آن پیش بینی درصد موفقیت دانش آموز  در رشته های مختلف ورزشی مشخص می شود.

وی ادامه داد:  هدایت خانواده ها و کودکان و نوجوانان برای فعالیت در رشته های ورزشی متناسب با استعدادها از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *