پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
بسکتبال شهرداری گرگان

پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان‌ مقابل شیمیدر قم‌

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین مسابقه از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ‌ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور به دومین پیروزی متوالی در برابر شیمیدر قم رسید تا یک گام دیگر به فینال این‌ فصل این‌رقابت‌ها نزدیک‌تر شود.

در این‌ مسابقه که شنبه شب در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به قضاوت محمد دوست به عنوان سرداور به همراه هادی سالم و سروش خادم‌حسینی به عنوان داوران اول و دوم با نظارت پیام سیفی‌زاده به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون برگزار شد، تیم شهرداری گرگان در اُور تایم نخست (وقت اضافه اول) با نتیجه ۸۵ بر ۸۴ حریف قمی خود را مغلوب کرد.

دو تیم در مجموع چهار کوارتر قانونی به تساوی ۷۵ به ۷۵ دست یافتند.

شهرداری گرگان در کوارتر اول نیمه اول در یک‌ رقابت پایاپای با حساب ۱۲ بر ۱۰‌در مقابل شیمیدر قم به پیروزی دست یافت، اما در کوارتر دوم همین‌ نیمه با حساب ۱۶ بر ۱۸ مغلوب شد تا ۲ تیم در پایان نیمه اول به نتیجه تساوی ۲۸ به ۲۸ برسند.

شهرداری گرگان در نیمه دوم و کوارتر نخست آن بایک بازی نزدیک با حساب ۲۱ بر ۱۹ پیروز شد، اما در کوارتر دوم نیمه دوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۸ بازی را واگذار کرد تا باز هم ۲ تیم در پایان این نیمه به نتیجه تساوی ۴۷ به ۴۷ دست یابند.

گرگانی‌ها در وقت اضافی توانست با نتیجه ۱۰‌بر ۹ پیروز شود.

مهران حاتمی سرمربی تیم شهرداری گرگان در ابتدای این مسابقه رسول مظفری، پری پتی، محمد جمشیدی، آنتونیوس آدراس و میثم میرزایی را به عنوان استارتر وارد زمین کرد.

شاگردان مهران‌ شاهین‌طبع سرمربی شیمیدر قم برای آغاز این مسابقه حامد حسین‌زاده، نوید رضایی‌فر، محمد یوسف‌وند، آلاده آمینو و دوایت باکس را به میدان فرستاد.

دوایت باکس بازیکن‌ تیم شیمیدر قم با کسب ۳۱ امتیاز و سجاد پذیرفته با اثرگذاری ۲۴ به ترتیب امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان میدان بودند.

محمد جمشیدی بازیکن‌ تیم گرگان در حالی که چهار دقیقه به پایان این مسابقه در کوارتر چهارم باقی مانده بود، به علت پنج خطا شدن شخصی از بازی خارج شد.

جمشیدی در مدت حضورش در میدان ۲۴ امتیاز برای گرگان کسب کرده بود.

همچنین آلاده آمینو با کسب ۱۰ امتیاز و ۱۱ ریباند عنوان بازیکن دبل‌دبل این دیدار را به خود اختصاص داد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقه اول خود با تیم شیمیدر با نتیجه ۸۱ بر ۷۲ به پیروزی رسیده بود و برای صعود به فینال نیازمند تنها یک پیروزی دیگر است.

مسابقه سوم ۲ تیم‌ سه‌شنبه ۲۳ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *