پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
parishahr.ir sag - پرسه سگ هاي ولگرد در بندرگز/ مردم نگرانند

پرسه سگ های ولگرد در بندرگز/ مردم نگرانند

پرسه سگ های ولگرد در کوچه و معابر اصلی و فرعی شهر بندرگز، نگرانی های زیادی را در بین شهروندان ایجاد کرده است و رفع این نگرانی، عزم جدی مدیران شهری را می طلبد.

تعداد زیاد سگ های ولگرد در سطح شهر به ویژه در ساعات پایانی شب و اوایل صبح به حدی زیاد است که شهروندان با دلهره از معابر و کوچه ها عبور می کنند.

آن چیزی که امروز ضروری به نظر می رسد اجرای طرح اتلاف سگ های ولگرد برای جلوگیری از ازدیاد و پیشگیری از بروز بیماری خطرناک هاری و ایجاد رضایت در شهروندان است.

موضوع ازدیاد و پرسه زدن سگ های ولگرد در شهر همواره از  گذشته مطرح تا جایی که امام جمعه فعلی شهر در یکی از خطبه های نماز جمعه سالهای قبل نیز  خواستار توجه جدی مسولین  شهرداری، بهداشت ومحیط زیست برای رفع نگرانی خانوادها شده بود.

حجت الاسلام حسینی گفته بود: مسولین در راستای تحقق حقوق شهروندی که مورد تاکید رییس جمهور نیز  بوده، در جهت رفع این مشکل اقدامی مناسب داشته باشند چرا که  از حقوق اولیه شهروندان تحقق بهداشت و امنیت فیزیکی و روانی  مردم می باشد.

این سوال از سوی شهروندان بندرگزی مطرح می شود که شهرداری چه برنامه ای برای کنترل جمعیت سگ های ولگرد که بر اساس قانون با این نهاد گذاشته شده  است، دارد.

اساسا شورای شهر بندرگز به عنوان ناظر بر فعالیتهای شهرداری، تاکنون چه مصوبه ای را در این خصوص داشته و چرا اهتمام جدی برای رفع این مشکل وجود ندارد. شهروندان انتظار دارند شورای شهر و شهرداری به جای ورود به مباحث حاشیه ای و گاها تبلیغاتی و نمایشی، تلاش خود را برای رفع مشکلات شهری بکار گیرند.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *