پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
طرح های نیمه تمام

وجود ۱۲۰۰ طرح نیمه تمام

 استاندار گلستان‌ با بیان‌ این که اولویت دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام برخوردار از پیشرفت فیزیکی بالا است گفت: این استان هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام دارد.

علی‌محمد زنگانه رر حاشیه بازدید از جاده استان‌های گلستان و سمنان از مسیر آزادشهر – شاهرود (خوش‌ییلاق) اظهار داشت: دولت قصد ندارد ساخت پروژه جدیدی را آغاز کند، بلکه بررسی پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از پروژه‌ها مربوط به حوزه راه‌های گلستان است که از آن جمله می‌توان به پروژه بزرگراه بهشهر – بجنورد و مسیر آزادشهر – شاهرود اشاره کرد.

استاندار گلستان گفت: بخشی از پروژه‌ها نیاز به اعتبارسنجی و جذب منابع دارد که مجمع نمایندگان در حال رایزنی برای افزایش اعتبار هستند که در این خصوص مسیر آزادشهر – شاهرود هم مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: برخی از پروژه‌های گلستان جزو مصوبات اولیه پیش سفر رییس جمهوری به گلستان نبود که در حال رایزنی هستیم تا آنها را هم در لیست سفر قرار دهیم که تا حدودی مورد موافقت قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در حوزه راه‌ها امکان حضور بخش خصوصی به عنوان سرمایه‌گذار مشارکتی وجود دارد و این کار از سوی متولیان در حال پیگیری است.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *